AcasăOldGrupul de lux LVMH se lanseaza in domeniul hotelier

Grupul de lux LVMH se lanseaza in domeniul hotelier

Moda hotelurilor in domeniul modei a reprezentat multa vreme provocarea majora pentru fiecare brand care se respecta. Asa-numitul “imperialism” a inceput odata cu nume precum Armani, Versace sau Salvatore Ferragamo, care, pornind de la linii de haine, produse de
beauty si accesorii, s-au extins in afaceri colosale de milioane de euro. Dintre acestia Salvatore Ferragamo ramine lider incontestabil cu cele sase hoteluri create, urmat de Giorgio Armani, Missoni si Versace. Planurile de expansiune continua, insa, in ciuda crizei. Recent, grupul LVMH, cel mai mare conglomerat de marci de lux din lume si-a lansat propriul brand de hoteluri de lux, Cheval Blanc, inspirat de acelasi concept pe care grupul l-a aplicat statiunii franceze de schi, Courchevel, prima proprietate urmind sa fie deschisa in Egipt si Oman, ceea ce, intr-o oarecare masura explica investitia suportata integral de una dintre cele mai mari grupuri din Egipt, Orascom. De ce isi asuma LVMH un asemenea risc pe vremuri care in continuare se creioneaza ca incerte, cu atit mai mult pe segmentul pietei de lux? Sau, mai bine zis, vorbim despre un risc sau despre o strategie bine pusa la punct? Un singur lucru stim cu siguranta: LVMH a inregistrat un ritm de crestere al vinzarilor cu 11 procente in primul trimestru al anului 2010. Cum vor arata lucrurile la finele acestuia si cit are acest titan al luxului de cistigat de pe urma initiativelor hoteliere ramine de vazut.

Fashion Hunter

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
81 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger