Cauta

Hermès a creat bijuterii «ecvestre» incepind de la 20.000 euro

Saptamina trecuta, istoricul brand francez a dezvaluit intr-un cadru restrins o bijuterie in forma de sa al carei pret se ridica la suma de 7000 euro. Deunazi, insa, noi informatii au aparut la orizont: cu banii platiti pentru aproximativ trei dintre acestea, o clienta fidela isi poate achizitiona o pereche de cercei clip-on din aur roz si jad, la suma de 20.000 euro. Acestea fac parte dintr-o colectie speciala, formata din 14 piese si creata de catre Pierre Hardy, pe care Hermès prefera sa o numeasca “haute bijouterie”. Aproape ca ne intrebam de ce, dat fiind ca fiecare piesa este inspirata de…copite de cal. “Hermès nu este un univers foarte pretios”, a incercat sa-si explice Hardy influentele. Pai sa ne gindim. Daca Hardy vorbeste cu adevarul in mina, ce calificativ am putea gasi pentru a defini o colectie in care un colier cu diamante costa nici mai mult, nici mai putin de 700.000 euro? Desigur, bijuteriile vin intr-o cutie din piele de aligator, facuta la comanda si interior din piele de zebra, cu care fiecare cunoscator trebuie sa-si flateze statutul.
Fashion Hunter

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Airbus lovește din nou!
  • Dolarul pus la colț: băncile centrale preferă rezerve de aur
  • Fum alb la Cotroceni! Români, deschideți portofelele!
  • Se micșorează Schengenul. Pierderi financiare pentru transportatorii români
  • Programul ”Casa verde”, în pericol. Scăderea consumului din rețea afectează profiturile companiilor
  • Dieta personalizată pe baza ADN-ului: Viitorul nutriției este acum
  • „Mondialul” cluburilor, un eșec: milioane cheltuite, tribune goale!
  • De la mașini la genți de mână: poate Luca de Meo să reînvie Kering, proprietarul Gucci?
  • Mihaela Gheorghe, „Învățătoarea Anului 2025”, premiată de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României. Dascălul, finalist al Ligii Profesorilor Excepționali
  • Exit mobile version