AcasăOldVoiculescu si Vintu si-au inmormintat televiziunile

Voiculescu si Vintu si-au inmormintat televiziunile

*Media ca arma politica omoara audienta*

Antena 3 a lui Dan Voiculescu si Realitatea TV a lui Sorin Ovidiu Vintu platesc tribut greu pentru damblalele politice ale patronilor. Televiziuni de stiri la origini, ba chiar cu o notorietate greu cistigata in breasla, Antena 3 si Realitatea TV isi reduc singure audienta de la o zi la alta (implicit banii din publicitate), românii cu scaun la cap pierzindu-si interesul electoral si revenind la oile lor diurne dupa alegeri.

Uite asa au ajuns niste banale emisiuni de divertisment, transmise de televiziuni generaliste, sa ia cu usurinta fata fostelor staruri TV (cazul „Saracii Copii Bogati”” de la Kanal D). In loc sa fie alarmati, „mogulii” Voiculescu si Vintu ignora succesul unor programe de duzina sau in cel mai bun caz mediocre si o tin langa cu jocurile lor politice, desi toate semnalele arata ca telespectatorii sint scirbiti deja de interminabilele sezatori. Mai multi pufarini decit oameni care s-ar pricepe se dau cu parerea seara de seara, intr-un vacarm care rasuna numai in urechile lor si ale realizatorilor emisiunilor. Ce-or crede Voiculescu si Vintu ca ar putea cistiga asa nu se stie, in schimb orice manager, fie el si de mina a doua, le-ar putea spune ca pierderea audientei poate duce, intr-un final, la faliment. In general, orice placere costa. Sa pierzi insa atitia bani (si publicitatea da semne de „oboseala” pe cele doua canale) doar pentru a-l mai tavali pe Basescu, cind acesta e si la al doilea mandat, e deja semn de boala la scufita.

*Antena 1 o ia si ea la vale*

Apropo de audiente, nici Antena 1 nu se simte prea bine. Asta desi dispune de un spectru mult mai larg si de o felie buna alocata divertismentului. Initial, bunul-simt afacerist al lui Dan Voiculescu l-a facut pe acesta sa ia masurile potrivite redresarii principalului sau post TV. Inclusiv sa angajeze cunoscuta companie de consultanta media Ocean Strategy. Dupa aproximativ doi ani de munca insa, consultantii au renuntat sa mai renoveze postul lui Dan Voiculescu, satui fiind de utilizarea Antenei ca arma politica de catre patron.

*PRO TV si TVR culeg roadele*

De obsesiile politico-televizate ale lui Voiculescu si Vintu profita in schimb Sirbu cu PRO TV-ul lui. Un PRO TV cu un entertainment cam subtire ce-i drept, dar sigur nu impanat cu fixatii politice. Daca Antenele si RTV-ul o tin tot asa, mult criticata Televiziune Româna are si ea toate sansele sa urce in topul audientelor, mai ales ca este evident saltul calitativ inregistrat in cazul emisiunilor postului national, singurul lucru care lipseste fiind o politica de marketing performanta.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
52 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger