AcasăOldGhidul pilotului incepator

Ghidul pilotului incepator

Decolarea e optionala. Aterizarea, insa, e obligatorie.

Daca impingi mansa, casele devin mai mari. Daca tragi de mansa, casele se fac mai mici, asta daca nu tragi in continuare pina cind ele devin mari din nou.

Zborul nu e periculos. Periculos e sa te prabusesti.

E mereu mai bine sa fii aici jos si sa vrei sa fii acolo sus, decit sa fii acolo sus si sa iti doresti sa fi fost aici jos.

Singurul caz in care ai prea mult combustibil e atunci cind esti in flacari.

Elicea e doar un ventilator mare, montat in fata avionului ca sa il racoreasca pe pilot. Cind se opreste, se poate vedea cum pilotul incepe sa transpire.

Cind esti in incurcatura (si nu stii ce sa faci) mentine altitudinea. Nimeni nu s-a ciocnit de cer.

O aterizare buna e aceea dupa care poti pleca pe picioarele tale. O aterizare excelenta e aceea dupa care se mai poate utiliza si avionul.

Invata din greselile altora. Nu o sa traiesti atit de mult incit sa le faci tu pe toate.

Poti sa afli daca ai aterizat cu rotile in sus daca trebuie sa turezi motorul la maximum ca sa ajungi la locul de parcare.

Probabilitatea supravietuirii este invers proportionala cu unghiul de sosire. Cu cit unghiul e mai mare, cu atit probabilitatea supravietuirii e mai mica si invers.

Niciodata sa nu lasi un avion sa te duca undeva unde mintea ta nu a fost cu cinci minute inainte.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
60 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger