Cauta

„Cubul” Apple, noul simbol al Americii

Conform Universitatii Cornell din SUA, care a analizat fotografiile postate pe site-ul Flickr, noul simbol al Americii nu mai este Statuia Libertatii, ci „Cubul” Apple. Cercetatorii au constatat ca magazinul Apple din Manhattan este si al cincilea obiectiv turistic cel mai fotografiat din New York, devansat de Empire State Building si urmat de Statuia Libertatii. „Cubul” companiei Apple, „noul simbol al Americii”, este un magazin situat pe Fifth Avenue care inregistreaza vinzari in valoare de peste 350 milioane de dolari pe an. „Cubul” este singurul magazin din lista, si nu un „monument” emblematic, precum cladirile care-I urmeaza in top: Empire State Building, Times Square, Rockefeller Station si Grand Central Station, iar Liberty Island si Statuia Libertatii s-au aflat abia pe locul sapte. Topul intocmit de Cornell include si monumente din alte tari, insa acestea nu mai sint o surpriza: mindria Parisului sint Tour Eiffel, Notre Dame si Luvru, Roma are Colosseumul, Vaticanul si Panteonul, iar in Londra sint Trafalgar Square, Tate Modern si Big Ben.

Ana-Maria Calciu

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Paradoxul producătorilor auto: modele vechi în tandem cu cele noi
  • WW3 la superofertă: piesa de teatru în Orientul Mijlociu, factura în România!
  • Înarmarea Ucrainei și a Republicii Moldova, prioritate zero pentru Guvernul Bolojan
  • Se confirmă. Sprijinul financiar pentru prețurile la energie, concentrat pe cetățenii cu ajutoare sociale
  • Israelul și Iranul amăgesc piețele bursiere. Petrolul scade, acțiunile globale cresc
  • Lovitură sub centură pentru Becali: Steaua, adusă în Liga 1!
  • De ce băncile centrale se îndreaptă către aur, euro și yuan
  • Avem guvern. Ce urmează?
  • Toate mall-urile din România, obligate de ANPC să facă de urgenţă deratizare şi dezinsecţie. Care e motivul
  • Exit mobile version