Cauta

MDG – O linie de ochelari marca Madonna si Dolce&Gabbana

Nu numai campania de promovare a colectiei de vara Dolce&Gabbana se pare ca i-a adus impreuna pe cei doi italieni si pe absoluta Madonna, ci si alte proiecte de anvergura.
Printre acestea, o linie de ochelari de soare produsa de Iconix Brand Group si creata de Madonna in colaborare cu Domenico Dolce si Stefano Gabbana. Colectia include sase stiluri diferite de ochelari, avind logoul MDG. Cei doi creatori se pare ca au realizat peste 50 de schite, dintre care Madonna a ales numai aceste modele, schimbindu-le in asa fel incit sa fie intocmai pe placul sau.
Campania, realizata de catre marele fotograf Steven Klein si care o infatiseaza pe Madonna jucind intr-un film noir, va aparea in revistele de specialitate incepind cu luna mai. Pretul ochelarilor va fi in jur de 200€ insa planurile creatoare ale Madonnei nu se opresc aici. Urmatoarea linie pe care o are in vedere este Material Girl Juniors’ Line, o colectie pentru copii ce va fi disponibila din august.
Fashion Hunter

Ultimele stiri

  • Horoscop 21 august 2025 – Starea ta de spirit se îmbunătățește mult
  • Alege ce citești
  • Nicușor Dan: „Vom contribui la garanții solide de securitate pentru Ucraina”. Dar pe români i-ai întrebat?
  • Incompetență generalizată. Bulibășeală totală în proiectele din PNRR
  • Trump se autoproclamă „erou de război”
  • Schimbarea Legii insolvenței, amânată. Se dă timp pentru ultimele tunuri date bugetului
  • Cafeaua decofeinizată prin CO₂ supercritic: cum se face, ce pierde (dacă pierde ceva) și cât de sănătoasă e cu adevărat
  • Se cere excluderea Israelului din competiții!
  • Jaf ca-n filme, cu patronul lui Marius Marin și Adrian Rus victimă
  • Noi contre în Coaliție. Social-democrații, atac la useriști: „USR nu face nimic/PSD este cel care contribuie la reforme și lucrează la ele”
  • Exit mobile version