Cauta

MDG – O linie de ochelari marca Madonna si Dolce&Gabbana

Nu numai campania de promovare a colectiei de vara Dolce&Gabbana se pare ca i-a adus impreuna pe cei doi italieni si pe absoluta Madonna, ci si alte proiecte de anvergura.
Printre acestea, o linie de ochelari de soare produsa de Iconix Brand Group si creata de Madonna in colaborare cu Domenico Dolce si Stefano Gabbana. Colectia include sase stiluri diferite de ochelari, avind logoul MDG. Cei doi creatori se pare ca au realizat peste 50 de schite, dintre care Madonna a ales numai aceste modele, schimbindu-le in asa fel incit sa fie intocmai pe placul sau.
Campania, realizata de catre marele fotograf Steven Klein si care o infatiseaza pe Madonna jucind intr-un film noir, va aparea in revistele de specialitate incepind cu luna mai. Pretul ochelarilor va fi in jur de 200€ insa planurile creatoare ale Madonnei nu se opresc aici. Urmatoarea linie pe care o are in vedere este Material Girl Juniors’ Line, o colectie pentru copii ce va fi disponibila din august.
Fashion Hunter

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Lovitură pentru ANAF: cererea de sechestru împotriva familiei Iohannis, respinsă
  • COP30, evacuată de urgență după izbucnirea unui incendiu. Mii de participanți au fost evacuați
  • Extrema dreaptă, spaima progresiștilor UE
  • HAIDUCIE girată de Bolojan: Fiscul, asmuțit pe tot ce înseamnă capital românesc!
  • CEC Bank, sabotată din interior. Curtea de Conturi cere recuperarea prejudiciilor de la angajații băncii
  • VIDEO Horațiu Potra, adus în România
  • Coborâm în iadul de la Istanbul!
  • Noua invazie a mașinilor hibrid plug-in chinezești în Europa
  • S-a stabilit. Nimic pentru industria de apărare. Banii împrumutați de România, folosiți pentru importuri de armament
  • Exit mobile version