Nu numai campania de promovare a colectiei de vara Dolce&Gabbana se pare ca i-a adus impreuna pe cei doi italieni si pe absoluta Madonna, ci si alte proiecte de anvergura.
Printre acestea, o linie de ochelari de soare produsa de Iconix Brand Group si creata de Madonna in colaborare cu Domenico Dolce si Stefano Gabbana. Colectia include sase stiluri diferite de ochelari, avind logoul MDG. Cei doi creatori se pare ca au realizat peste 50 de schite, dintre care Madonna a ales numai aceste modele, schimbindu-le in asa fel incit sa fie intocmai pe placul sau.
Campania, realizata de catre marele fotograf Steven Klein si care o infatiseaza pe Madonna jucind intr-un film noir, va aparea in revistele de specialitate incepind cu luna mai. Pretul ochelarilor va fi in jur de 200€ insa planurile creatoare ale Madonnei nu se opresc aici. Urmatoarea linie pe care o are in vedere este Material Girl Juniors’ Line, o colectie pentru copii ce va fi disponibila din august.
Fashion Hunter
MDG – O linie de ochelari marca Madonna si Dolce&Gabbana
59 afisari