Cauta

Bancile, reclamate «angro» la OPC

Protectia Consumatorilor a fost bombardata in ultima perioada cu sute de reclamatii care au ca obiect activitatea bancilor. Numai in ianuarie 2010, au fost inregistrate la OPC 410 sesizari impotriva institutiilor bancare. Iata principalele motive pentru care românii au hotarit sa mearga la Protectia Consumatorilor.

– Cele mai multe reclamatii au la baza majorarea dobinzilor fara o notificare prealabila.
– Un alt motiv pentru care oamenii au apelat la OPC este ca banca a refuzat sa reduca dobinda la creditele acordate in valuta, desi indicii de referinta au scazut semnificativ.
– Unele institutii bancare au refuzat reesalonarea unor credite.
– O parte dintre banci percep un comision de depunere la plata ratelor de catre terte persoane.
– Consumatorii au mai reclamat de majorarea comisionului de administrare a creditului si de perceperea unor comisioane neprevazute in contractul initial de credit.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Lovitură pentru ANAF: cererea de sechestru împotriva familiei Iohannis, respinsă
  • COP30, evacuată de urgență după izbucnirea unui incendiu. Mii de participanți au fost evacuați
  • Extrema dreaptă, spaima progresiștilor UE
  • HAIDUCIE girată de Bolojan: Fiscul, asmuțit pe tot ce înseamnă capital românesc!
  • CEC Bank, sabotată din interior. Curtea de Conturi cere recuperarea prejudiciilor de la angajații băncii
  • VIDEO Horațiu Potra, adus în România
  • Coborâm în iadul de la Istanbul!
  • Noua invazie a mașinilor hibrid plug-in chinezești în Europa
  • S-a stabilit. Nimic pentru industria de apărare. Banii împrumutați de România, folosiți pentru importuri de armament
  • Exit mobile version