AcasăOldCeasuri si bijuterii pentru cea mai stralucitoare saptamina a primaverii

Ceasuri si bijuterii pentru cea mai stralucitoare saptamina a primaverii

*Exclusivitate: revista Grand’Or la BaselWorld*

Mai sint trei zile pina la debutul celei mai spectaculoase expozitii de ceasuri si bijuterii din lume, BaselWorld, organizata, ca in fiecare an, in orasul cu doar 160 000 de locuitori din nord-vestul Elvetiei. Pentru o saptamina, intre 18-25 martie, Baselul va deveni capitala mondiala a luxului. In jur de 2000 de companii si peste 100 000 de vizitatori vor transforma micul oras in locul care impune tendintele in materie de stil. Acestea sint motivele pentru care Grand’Or, singura publicatie româneasca dedicata luxului, va trimite o echipa extinsa de editori specializati in orologerie, bijuterii, accesorii si design care vor participa la toate evenimentele si prezentarile organizate de cele mai sonore nume ale orologeriei si giuvaiergeriei mondiale, dar si la petrecerile date de marile branduri cu ocazia lansarii produselor ce vor impune tendintele in acest an.

*Un regal orologer, o explozie de nestemate*

Dar cine sint aceia care atrag un asemenea aflux de vizitatori la acest mega tirg? In primul rind numele sonore ale domeniului, intre care Patek Philippe, Omega, Breitling, Blancpain, Vertu, de Grisogono, Chopard, Hublot, Chanel. Apoi, firmele si designerii de nisa, mereu in avangarda curentelor, cei care le ofera clientilor pretentiosi ceasuri sau bijuterii a caror valoare materiala (care urca de la citeva mii la sutele de mii de euro la cit sint cotate capodoperele orologere si modelele haute joaillerie) este intrecuta doar de cea estetica.
Numele pavilioanelor in care expun toti acestia poarta nume metaforice menite sa te introduca in lumea stralucirii absolute: Hall of Dreams, of Desires, of Visions, of Elements, of Sensations etc.

*Cum este o zi la BaselWorld?*

I-am intrebat pe editorii de la Grand’Or cum se desfasoara o zi la BaselWorld, iar raspunsul a venit prompt: “Intii onoram intilnirile cu responsabilii din cadrul marilor firme independente sau din cadrul concernelor din lumea ceasurilor si bijuteriilor de lux. Ei ne prezinta noutatile fiecarui brand si vor sa afle mai multe de la noi despre piata româneasca – oportunitati, clienti, gustul românilor in materie de lifestyle. Sint apoi prezentarile private, interviurile cu cei mai importanti ceasornicari si maestri giuvaiergieri, cu vedetele care reprezinta imaginea brandurilor. Apoi, evident, petrecerile, seara, organizate in diferite locatii selecte. Si evenimentele, de pilda concertul caritabil organizat de Chopard cu Jose Carreras, la care Grand’Or se alatura cum e si firesc unei audiente extrem de selecte.” Fiecare zi reprezinta o noua provocare, asta pentru ca toate marcile intrate intr-o acerba competitie de imagine doresc sa lase cea mai buna impresie.
Editorii Grand’Or va promit o serie de exclusivitati, de la interviuri la prezentari de noi modele de ceasuri si piese de giuvaiergerie.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
49 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger