Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din România (ANAT), organizatorul Tirgului International de Turism “Holiday Market”, a anuntat ca spatiul destinat evenimentului, 3.500 metri patrati utili, a fost ocupat aproape in totalitate de expozanti. Tirgul de turism “Holiday Market” se va desfasura in perioada 18 – 21 martie, la Palatul Parlamentului, si va reuni hotelieri, companii aeriene, companii de asigurari medicale, asociatii regionale de promovare a turismului, institutii de training si invatamint, birouri de turism ale mai multor state, parteneri si autoritati locale. In acelasi timp, organizatorul tirgului confirma si participarea la eveniment a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului si a Primariei Capitalei. In cadrul „Holiday Market”, extrem de interesant pentru participanti se anunta Seminarul “Google si Turismul: Provocarea publicitatii si vinzarilor in mediul online”, sustinut de reprezentantii Google, care vor dezvalui cele mai bune modalitati de a promova si de a distribui ofertele turistice prin internet. Nu in ultimul rind, la Tirgul International de Turism “Holiday Market”, reprezentantele “Clubului femeilor din ANAT” vor demara o prima initiativa umanitara, cu ocazia Sarbatorilor Pascale, prin organizarea unei actiuni de colectare de materiale (jucarii, carti, hainute) in beneficiul copiilor din institutiile sociale.