O colectie de haine prêt-à-porter pentru copii creata de cintareata Madonna impreuna cu fiica ei Lourdes (13 ani) va fi pusa in vinzare in luna august, in SUA, gratie unui contract exclusiv incheiat cu un mare lant de magazine, a anuntat, recent, directorul de marketing al grupului Macy’s. Unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din SUA, Macy’s va distribui, in cele peste 200 de magazine ale sale, dar si pe site-ul sau oficial, pantaloni, tricouri, ghiozdane si alte accesorii ale acestei colectii intitulate „Material Girl”, una dintre poreclele cintaretei in anii ’80. Aceasta este considerata drept „o colectie a inceputului unui nou an scolar”. „«Material Girl» va fi o marca dinamica si exclusiva a grupului Macy’s. Madonna este o legenda a modei care poate sa aduca noi surse de inspiratie pentru tinerii nostri clienti”, a declarat Jeff Gennette, directorul de marketing al acestui grup. Articolele din colectia “Material Girl” vor avea preturi cuprinse intre 12 si 40 de dolari, considerate extrem de accesibile, comparativ cu preturile din magazinele specializate pentru copii.
Scris de Ziarul National
Madonna si Lourdes, creatoare de moda pentru copii
Ultimele știri
RIDICAȚI LICENTA DISTRIGAZ! – astăzi ANRE
Morții și sinistrații din Rahova, dar și locuitorii cartierului din jurul străzii Popa Tatu merită să știe! La fel și restul bucureștenilor și întreaga...
Înțelegere americano-rusă. Iată cum va arăta pacea în Ucraina: „Mingea e în terenul lui Zelenski”
Au apărut informații despre un presupus plan de pace pentru a pune capăt războiului din Ucraina, un plan secret negociat între administrația Trump și...
