O colectie de haine prêt-à-porter pentru copii creata de cintareata Madonna impreuna cu fiica ei Lourdes (13 ani) va fi pusa in vinzare in luna august, in SUA, gratie unui contract exclusiv incheiat cu un mare lant de magazine, a anuntat, recent, directorul de marketing al grupului Macy’s. Unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din SUA, Macy’s va distribui, in cele peste 200 de magazine ale sale, dar si pe site-ul sau oficial, pantaloni, tricouri, ghiozdane si alte accesorii ale acestei colectii intitulate „Material Girl”, una dintre poreclele cintaretei in anii ’80. Aceasta este considerata drept „o colectie a inceputului unui nou an scolar”. „«Material Girl» va fi o marca dinamica si exclusiva a grupului Macy’s. Madonna este o legenda a modei care poate sa aduca noi surse de inspiratie pentru tinerii nostri clienti”, a declarat Jeff Gennette, directorul de marketing al acestui grup. Articolele din colectia “Material Girl” vor avea preturi cuprinse intre 12 si 40 de dolari, considerate extrem de accesibile, comparativ cu preturile din magazinele specializate pentru copii.
Scris de Ziarul National
Madonna si Lourdes, creatoare de moda pentru copii
Ultimele știri
Negocieri, PR și prostie: Nicușor Dan – NO SIGNAL
Summit-ul din Alaska a fost scena globală unde s-au întâlnit doi titani ai interesului propriu: Trump, cu ochii și urechile la ce comentează poporul...
Satele românești se răscoală împotriva Guvernului. S-a depășit linia roșie
Asociația Comunelor din România (ACoR) a lansat un atac extrem de dur la adresa coaliției de guvernare, avertizând că scopul existenței statului, acela de...
