Cauta

Cu ce-am ramas dupa Milano Fashion Week

Milano Fashion Week a inceput saptamina trecuta, incheindu-si misiunea ieri. Si pentru ca in acest sezon nu au mai cazut la pace – cind termina unii si cind incep ceilalti – ieri s-a deschis deopotriva si Paris Fashion Week, care va pune punct, de altfel, maratonului tendintelor pentru iarna 2010/2011. Giorgio Armani, Prada, Gucci, Fendi, Roberto Cavalli, Dolce&Gabbana – iata numele in functie de care se traseaza harta italiana a trendurilor si care, si in acest sezon, au avut viziuni pe cit de diferite, pe atit de asemanatoare.

*Simplu ca Gucci, sic à la Armani*

Blana, jerseurile grafice si ultra-indraznete, cit si imprimeurile suprapuse au facut centrul interesului in cazul unor creatori precum Domenico Dolce si Stefano Gabbana, cit si a lui Karl Lagerfeld pentru Fendi sau a lui Roberto Cavalli. De cealalta parte, Giorgio Armani nu s-a abatut de la costumele si jachetele sofisticate sau de la eleganta – deja cronica – ce ii defineste “metoda”, insa a imbratisat formula unui “nou sic”, in care rolul principal l-au jucat culorile: portocaliu, rosu, roz, verde smarald, toate acestea dublate de omniprezenta – pe alocuri sufocanta – a palariilor ample, decorate cu franjuri. Frida Giannini a pastrat imaginea Gucci curata, creind siluete de o simplitate aproape nefireasca pentru casa italiana, in tonuri neutre si materiale ultraluxoase: piele intoarsa, blana, piele de vitel – doua caracteristici primordiale ce au sporit notorietatea brandului in anii ‘70-’90.

*Sinii se imbraca de la Prada*

De cealalta parte, dupa ce sezoane la rind dezvoltase un apetit aproape bizar pentru expunerea picioarelor si a coapselor, Prada a cladit o intreaga colectie pe forma sinilor. Topurile multor rochii au fost “sculptate” intr-o forma piramidala, in vreme ce altele au fost presarate din abundenta cu volane pentru a crea volum in zona bustului. Ba mai mult decit atit, desi nu se poate spune ca manechinele au fost selectionate dintr-o alta categorie de greutate decit cea consacrata, imaginea de pe podium a fost cea a unei femei cu forme pline, pe alocuri masive. Din jocul croielilor, al texturilor si al diverselor suprapuneri, Miuccia Prada pare sa ne dea de inteles ca, dincolo de femeia cu sini, femeia cu forme constituie modelul si tinta sa comerciala in iarna viitoare.

Ultimele stiri

  • Horoscop 29 iulie 2025 – Astăzi vei fi calm, în ciuda temerilor tale
  • Rusia rămâne fără arme sovietice
  • Reformă cu șpagă: Cazul Anastasiu și oglinda României Oneste
  • ANAF contraatacă. Momentul autodenunțului lui Anastasiu coincide suspect cu termenul de prescripție a evaziunii fiscale
  • Secretarul general al Guvernului pune la zid multinaționalele. Profiturile, mai mici decât ale companiilor de stat
  • Starul Naționalei Portugaliei, bătaie în club!
  • Franța se războiește cu turiștii la bustul gol
  • Barcelona, forțată să își vândă vedeta!
  • Masacru la Romsilva. Paza și întreținerea pădurilor, aruncate în aer
  • Întrebare-cheie pentru șeful PSD. De ce nu demisionează Radu Oprea pe modelul Anastasiu? Grindeanu: „Mi-a spus că este o exagerare, că are un cazier fiscal…”
  • Exit mobile version