Jucatorul american de golf Tiger Woods a pierdut, recent, un al treilea sponsor, marca de bauturi energizante Gatorade, anuntind ca pune capat contractului publicitar cu sportivul, la trei luni de la inceperea scandalului privind relatiile extraconjugale ale acestuia. „Nu mai dorim ca Tiger sa aiba vreun rol in chestiunile noastre de marketing. Insa, parteneriatul nostru cu fundatia caritabila Tiger Woods va continua. Ii transmitem toate cele bune lui Tiger”, a declarat un purtator de cuvint al Gatorade, o filiala a Pepsico, intr-un comunicat. Sportivul miliardar se confrunta cu un imens scandal mediatic dupa ce au aparut informatii privind relatiile sale extraconjugale cu chelnerite si actrite de filme porno. Tiger Woods, care la 19 februarie a prezentat scuze publice, a pierdut din decembrie contractele cu firma Accenture si operatorul de telefonie AT&T.
Scris de Ziarul National
Tiger Woods pierde al treilea sponsor
Ultimele știri
Publicarea de Anunțuri de Mică și Mare Publicitate în Ziare Naționale din România – Ghid Complet pentru 2025
Publicarea de anunțuri în ziare naționale rămâne una dintre cele mai sigure și eficiente metode pentru a transmite mesaje importante către un public larg...
Caz cutremurător în Dolj! O femeie a murit după ce a căzut de la etajul 4. Descoperirea macabră făcută în apartamentul ei
Un caz șocant a ajuns în atenția polițiștilor din Dolj, care fac cercetări pentru a stabili condițiile în care au sfârșit o mamă și...
