Jucatorul american de golf Tiger Woods a pierdut, recent, un al treilea sponsor, marca de bauturi energizante Gatorade, anuntind ca pune capat contractului publicitar cu sportivul, la trei luni de la inceperea scandalului privind relatiile extraconjugale ale acestuia. „Nu mai dorim ca Tiger sa aiba vreun rol in chestiunile noastre de marketing. Insa, parteneriatul nostru cu fundatia caritabila Tiger Woods va continua. Ii transmitem toate cele bune lui Tiger”, a declarat un purtator de cuvint al Gatorade, o filiala a Pepsico, intr-un comunicat. Sportivul miliardar se confrunta cu un imens scandal mediatic dupa ce au aparut informatii privind relatiile sale extraconjugale cu chelnerite si actrite de filme porno. Tiger Woods, care la 19 februarie a prezentat scuze publice, a pierdut din decembrie contractele cu firma Accenture si operatorul de telefonie AT&T.
Scris de Ziarul National
Tiger Woods pierde al treilea sponsor
Ultimele știri
Tarifele americane la aluminiu: războiul deșeurilor cu UE?
Decizia lui Donald Trump de a dubla tarifele la importurile de aluminiu sporește riscul unui adevărat război al deșeurilor cu Uniunea Europeană.Deșeurile de...
Scandal în naționala lui Olăroiu!
Startul lui Cosmin Olăroiu pe banca tehnică a naționalei Emiratelor Arabe Unite a fost departe de ideal, iar atmosfera din lot s-a tensionat rapid....
