Jucatorul american de golf Tiger Woods a pierdut, recent, un al treilea sponsor, marca de bauturi energizante Gatorade, anuntind ca pune capat contractului publicitar cu sportivul, la trei luni de la inceperea scandalului privind relatiile extraconjugale ale acestuia. „Nu mai dorim ca Tiger sa aiba vreun rol in chestiunile noastre de marketing. Insa, parteneriatul nostru cu fundatia caritabila Tiger Woods va continua. Ii transmitem toate cele bune lui Tiger”, a declarat un purtator de cuvint al Gatorade, o filiala a Pepsico, intr-un comunicat. Sportivul miliardar se confrunta cu un imens scandal mediatic dupa ce au aparut informatii privind relatiile sale extraconjugale cu chelnerite si actrite de filme porno. Tiger Woods, care la 19 februarie a prezentat scuze publice, a pierdut din decembrie contractele cu firma Accenture si operatorul de telefonie AT&T.
Scris de Ziarul National
Tiger Woods pierde al treilea sponsor
Ultimele știri
Se scumpesc din nou biletele de tren. Cât vor plăti în plus călătorii, de la mijlocul lunii decembrie
O veste cum nu se poate mai proastă pentru românii care au în vedere o călătorie cu trenul, pe final de an, mai ales...
Avem prea mulți bani. De ce să o ajutăm doar pe Ucraina? Să o ajutăm și pe Bosnia!
1. Avertisment. Acest text nu e despre fotbal. 2. Am luat locul unu în Liga Națiunilor și locul trei în gupa pentru mondiale....
