Cauta

Stella McCartney are campanie publicitara cu ciinele familiei

Inspiratia campaniilor publicitare ale brandurilor de moda vine in mod aproape necesar din cele mai neasteptate locuri. Cind vine, insa, din trecutul creatorilor insisi ne incearca parca o duiosie cum nu mai este alta.

Sa luam exemplul Stellei McCartney, a carei campanie pentru vara 2010 nu ne retine neparat atentia prin prezenta modelului reactualizat Natalia Vodianova, ci prin imaginea de fundal a unui ciine dalmatian. Care, intimplarea face sa fie chiar ciinele Stellei. Mai mult decit atit, poza in sine ii apartine creatoarei, fiind facuta de mama acesteia acum citiva ani. Pe fundalul pozei revizuite a fost plasata Natalia Vodianova, intr-o formula tehnica ce imbina moda cu reportajul, culorile vii cu duetul alb-negru si suprapune imaginea unui animal de companie surprins in mediul de joaca peste cea a tehnicilor profesionale de studio. Stella McCartney se declara multumita de rezultatul, cit si de incarcatura emotionala a campaniei sale de vara: “Imi place ca este foarte grafic si foarte soft in acelasi timp, gratie dublei sale expuneri”, a afirmat aceasta despre nimic altceva la baza decit poza facuta de mama sa in 1976. Cind Beatlesii cucereau lumea, iar Stella era numai fiica lui Paul McCartney.

Ultimele stiri

  • Caricatura Zilei
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 19 noiembrie 2025 – Dialogul și înțelegerea sunt esențiale în relații
  • Alege ce citești
  • Inteligența artificială, bulă sau breakout?
  • Război în Sistem: Nicușor Dan sfâșie haita de la Cotroceni
  • Șantierul Naval Mangalia, în situație critică. Ori îl iau olandezii în contul datoriei pretinse ori se vinde pe bucăți
  • Alarmă financiară: băncile din zona euro trebuie să se pregătească pentru ”șocuri fără precedent”
  • China vede Europa ca un pion al Americii
  • Cât costă să vezi Barcelona pe Camp Nou
  • Exit mobile version