Cauta

Formula filmelor de succes

Ei bine, aceasta nu e nici pe departe 50% talent + 50% promovare, cum ati putea crede, ci una mult mai complicata si a fost descoperita de cercetatorii americani care au analizat peste 150 de filme de succes lansate intre 1935 si 2000. Ei au ajuns la concluzia ca toate aceste pelicule, indiferent de genul caruia ii apartineau, respecta o formula stricta: ele au secvente cu o durata bine determinata ce se repeta la un interval care poate fi precizat exact. Se pare ca astfel atentia spectatorului este captata si acesta poate urmari mai bine actiunea. Suprinzator este ca inainte de 1990 formula nu era folosita la fel de frecvent ca in ultimii 20 de ani, ceea ce poate duce la concluzia ca in trecut regizorii o foloseau mai degraba instinctiv si ca in prezent ei sint constienti de existenta sa. Asadar, n-ar fi de mirare ca in viitor marile case de productie sa perfectioneze aceasta adevarata proportie de aur cinematografica.

Ultimele stiri

  • BREAKING NEWS. Secretar de stat din Ministerul Economiei, reținut de DNA (surse)
  • Bolojan a discutat cu retailerii. Ce se întâmplă cu plafonarea adaosului comercial la alimentele de bază: „Ținând cont de situația actuală se vor conforma”
  • Liviu Cocoş, reţinut de DNA după perchezițiile de la Compania de Apă Brașov. Ce acuzaţii i se aduc celui care ocupă și funcția de prim-vicepreședinte PNL
  • Generalul american Mike Flynn: „George Soroș finanțează operațiuni teroriste globale/Arestare. Inculpare. ÎNCARCERARE!”
  • Bolojan le dă lecții și profesorilor. Știe cât timp trebuie să predea la catedră, altfel nu își merită salariile
  • VIDEO. Pică Guvernul Bolojan? Întrebarea-cheie la care Olguța Vasilescu a dat un răspuns scurt: „Da!”
  • A fost cutremur, vineri dimineață, în România. Ce magnitudine a avut seismul și în ce zonă s-a produs
  • Doliu în lumea fotbalului: A murit Florin Marin. Reacție tulburătoare după greaua pierdere: „Nu a vrut să mai trăiască!”
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 19 septembrie 2025 – Fii mai afectuos
  • Exit mobile version