Ei bine, aceasta nu e nici pe departe 50% talent + 50% promovare, cum ati putea crede, ci una mult mai complicata si a fost descoperita de cercetatorii americani care au analizat peste 150 de filme de succes lansate intre 1935 si 2000. Ei au ajuns la concluzia ca toate aceste pelicule, indiferent de genul caruia ii apartineau, respecta o formula stricta: ele au secvente cu o durata bine determinata ce se repeta la un interval care poate fi precizat exact. Se pare ca astfel atentia spectatorului este captata si acesta poate urmari mai bine actiunea. Suprinzator este ca inainte de 1990 formula nu era folosita la fel de frecvent ca in ultimii 20 de ani, ceea ce poate duce la concluzia ca in trecut regizorii o foloseau mai degraba instinctiv si ca in prezent ei sint constienti de existenta sa. Asadar, n-ar fi de mirare ca in viitor marile case de productie sa perfectioneze aceasta adevarata proportie de aur cinematografica.
Scris de Ziarul National
Formula filmelor de succes
Ultimele știri
Sondaj INSCOP – Intenţie vot alegeri locale. PNL, creștere de peste 1 procent
Conform unui sondaj realizat de INSCOP la comanda News.ro, PSD este creditat cu 28,4% din intenţiile de vot la alegerile pentru consiliile locale, PNL...