In cazul in care nu ati observat acest lucru, posturile de televiziune incearca sa va manipuleze si fac acest lucru chiar la nivel subliminal. Pentru ca publicitatea este motorul tuturor televiziunilor particulare, acestea incearca sa atraga atentia privitorului in mod constant asupra reclamelor si implicit asupra produselor prezentate. Privitorul cumpara produsul, iar din chestia asta cistiga inclusiv televiziunile. Unul dintre tertipurile televiziunilor de a-si stimula privitorii in a cumpara produsele carora li se face publicitate este intensitatea sunetului. In cazul in care nu ati sesizat, nivelul sunetului din timpul unui film sau al unei emisiuni la tv difera cu mult de cel din timpul reclamelor. Pe parcursul emisiunilor sunetul este mult mai slab, iar in timpul reclamelor devine suparator de puternic. Publicitatea este chiar agasanta, de multe ori trecerea de la o intensitate joasa la una inalta in intervale scurte fiind extrem de suparatoare pentru aparatul auditiv. Ei bine, problema reclamelor galagioase poate fi rezolvata cu un simplu gadget care incape intr-un buzunar. Realizat in laboratoarele companiei SRS, aparatul “MyVolume Adapter” este o “jucarie” de 100 de dolari care se conecteaza la televizor sau la receptorul de satelit sau cablu printr-o mufa HDMI (exista si o varianta cu mufe RCA) si taie “avintul” televiziunilor in a manipula populatia. Dupa citeva setari banale, emisiunile tv si reclamele vor fi aduse la acelasi nivel al sonorului.
Scris de Ziarul National
Adio manipulare tv
Ultimele știri
Ion Iliescu, urmărit penal în Dosarul Mineriadei/„Vizitat” de procurori
Fostul șef al statului, Ion Iliescu, urmărit penal în Dosarul Mineriadei din iunie 1990. I-a fost adusă la cunoştinţă calitatea din dosar.Fostul preşedinte Ion...
Fermierii au ieftinit mielul la stână, dar românii tot nu-şi permit carnea tradiţională pentru Paştele 2024. Cât costă kilogramul în pieţe
Carnea de miel este mai scumpă ca anul trecut. Preţul ei ar putea creşte pe măsura de sărbătoarea se apropie. Au crescut și costurile...