In cazul in care nu ati observat acest lucru, posturile de televiziune incearca sa va manipuleze si fac acest lucru chiar la nivel subliminal. Pentru ca publicitatea este motorul tuturor televiziunilor particulare, acestea incearca sa atraga atentia privitorului in mod constant asupra reclamelor si implicit asupra produselor prezentate. Privitorul cumpara produsul, iar din chestia asta cistiga inclusiv televiziunile. Unul dintre tertipurile televiziunilor de a-si stimula privitorii in a cumpara produsele carora li se face publicitate este intensitatea sunetului. In cazul in care nu ati sesizat, nivelul sunetului din timpul unui film sau al unei emisiuni la tv difera cu mult de cel din timpul reclamelor. Pe parcursul emisiunilor sunetul este mult mai slab, iar in timpul reclamelor devine suparator de puternic. Publicitatea este chiar agasanta, de multe ori trecerea de la o intensitate joasa la una inalta in intervale scurte fiind extrem de suparatoare pentru aparatul auditiv. Ei bine, problema reclamelor galagioase poate fi rezolvata cu un simplu gadget care incape intr-un buzunar. Realizat in laboratoarele companiei SRS, aparatul “MyVolume Adapter” este o “jucarie” de 100 de dolari care se conecteaza la televizor sau la receptorul de satelit sau cablu printr-o mufa HDMI (exista si o varianta cu mufe RCA) si taie “avintul” televiziunilor in a manipula populatia. Dupa citeva setari banale, emisiunile tv si reclamele vor fi aduse la acelasi nivel al sonorului.
Scris de Ziarul National
Adio manipulare tv
Ultimele știri
Inteligența artificială, bulă sau breakout?
Soarta pariurilor uimitoare ale Wall Street pe inteligența artificială va depinde în totalitate de rezultatele Nvidia.La trei ani de la debutul ChatGPT,...
Război în Sistem: Nicușor Dan sfâșie haita de la Cotroceni
Iată, în sfârșit, adevărul gol-goluț pe care îl bănuiam, dar foarte puțini dintre noi au îndrăznit să-l spună cu voce tare. Îndepărtarea lui Ludovic...
