Lenjeria intima vinduta pe eBay s-a scumpit inainte de Valentine’s Day cu pina la 823%. Site-ul de licitatii online nu a publicat statistici din anii precedenti, dar cresterile din acest an sint considerate fara precedent. Produsele Rigby&Peller s-au scumpit de patru ori, in timp ce pretul platit pentru lenjeria intima Myla a crescut cu doar 150%. Cel mai mult s-a platit in acest an pentru Agent Provocateur (cu 800% mai mult) si La Perla (823%). Sumele platite arata ca, in acest an, de Ziua Indragostitilor, nu s-a facut economie cind a fost vorba de un cadou perfect pentru partenera de viata. Acest lucru se vede si dintr-un sondaj al postei din Marea Britanie, care spune ca 40% dintre britanici vad cadourile si felicitarile virtuale ca fiind un gest nepoliticos si lenes. Chiar si in categoria de virsta 18-24, cei chestionati aveau un sentiment similar. Sapte din zece persoane considera ca un cadou facut pe site-urile de retele sociale nu este suficient, asa ca oricit de populare ar fi acestea, este preferat tot un cadou fizic oricit de mic ar fi.l