Lenjeria intima vinduta pe eBay s-a scumpit inainte de Valentine’s Day cu pina la 823%. Site-ul de licitatii online nu a publicat statistici din anii precedenti, dar cresterile din acest an sint considerate fara precedent. Produsele Rigby&Peller s-au scumpit de patru ori, in timp ce pretul platit pentru lenjeria intima Myla a crescut cu doar 150%. Cel mai mult s-a platit in acest an pentru Agent Provocateur (cu 800% mai mult) si La Perla (823%). Sumele platite arata ca, in acest an, de Ziua Indragostitilor, nu s-a facut economie cind a fost vorba de un cadou perfect pentru partenera de viata. Acest lucru se vede si dintr-un sondaj al postei din Marea Britanie, care spune ca 40% dintre britanici vad cadourile si felicitarile virtuale ca fiind un gest nepoliticos si lenes. Chiar si in categoria de virsta 18-24, cei chestionati aveau un sentiment similar. Sapte din zece persoane considera ca un cadou facut pe site-urile de retele sociale nu este suficient, asa ca oricit de populare ar fi acestea, este preferat tot un cadou fizic oricit de mic ar fi.l
Scris de Ziarul National
Lenjeria sexy s-a scumpit cu 800% inainte de Valentine’s Day
Ultimele știri
Ambasadorul Andrei Muraru, un guvid rătăcit printre rechini
De parcă nu avem destui bezmetici în politica făcută la București, ne mai trebuia un amețit și la Washington! Când te-ai fi așteptat să...