Cauta

John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën

John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.

Ultimele stiri

  • BREAKING NEWS: Iubitul Mihaelei Rădulescu, Felix Baumgartner, mort într-un accident de parapantă/VIDEO și FOTO de la fața locului
  • Alege ce citești
  • Muzica generată de inteligența artificială devine un fenomen?
  • Bursa creşte cu 1,5% şi atinge al patrulea maxim la rând. Plus 5,4% pe Transgaz, 4% la Banca Transilvania şi 2,5% pe Romgaz
  • Declinul zonelor rurale în Europa. „Acum nu mai există nimic”
  • Bugetul UE, confiscat de Ursula! România, cu mâna la chipiu
  • PSD nu are niciun cuvânt de spus în coaliție. ”Suntem minoritari”, zice Grindeanu
  • E oficial. Encefalita, efect secundar al vaccinului anti-varicelă
  • Urmează restructurări și închideri ale companiilor de stat. S-a pregătit lista neagră
  • FIFA face schimbări majore pentru CM 2026. Finala se va juca la matineu?
  • Exit mobile version