Cauta

John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën

John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.

Ultimele stiri

  • Statul român, dator vândut sistemului judiciar. Peste 6,7 miliarde de lei pentru salariile mărite în instanțe
  • Mindfulness la Locul de Muncă: Cum Să Reduci Stresul și Să-ți Crești Productivitatea
  • Iluziile păcii în Ucraina
  • Taxa de poluare pentru mijloacele de transport, obligatorie până în iulie. Comisia Europeană ne recomandă mersul pe jos
  • PSG – 2 miliarde de euro pentru o Ligă a Campionilor!
  • West Point
  • Discriminare pe față a Comisiei Europene. Interdicția exporturilor de ovine, prelungită până în octombrie
  • Câți bani a primit Istvan Kovacs de la UEFA
  • Mindfulness în Era Digitală: Cum Ne Reîntoarcem în Prezent
  • Sprijin psihologic și consiliere prin artă pentru minorii din sistemul de protecție socială al Sectorului 4, expuși consumului de stupefiante
  • Exit mobile version