Cauta

John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën

John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.

Ultimele stiri

  • Jaful din banii publici, protejat prin lege. Achizițiile și consumul de medicamente din spitale nu sunt controlate
  • Călin Georgescu, din nou la instanță: „În spatele păduchilor au apărut șobolanii politicii românești”
  • Pesede, pesede, viitorul țării e!
  • Aurul, joc de poker
  • Cercetătorul Ilia Stambler propune un program România–Israel pentru cercetarea îmbătrânirii: «Speranța de viață sănătoasă poate fi prelungită»
  • Centrele de date, o povară pentru sistemul energetic muribund al Europei. Congestiile de rețea, costuri de peste 4 miliarde euro
  • Riadul își ajustează strategia: tratatul deplin cu SUA devine tot mai improbabil
  • Update/După Plauru, încă o localitate din judeţul Tulcea este evacuată preventiv, după ce o navă plină cu GPL a luat foc pe Dunăre
  • Caz ORIPILANT! Planul diabolic al unui cuplu din Galați a intrat în atenția autorităților! Doi copilași, victime ale unor abuzuri incredibile!
  • Noua cursă a înarmărilor din Occident: vânzarea păcii pentru a cumpăra războiul
  • Exit mobile version