John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.
Scris de Ziarul National
John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën
Ultimele știri
Vremuri grele? Camera Deputaților cumpără hârtie igienică și prosoape de hârtie de peste 70.000 de euro
Ce se mai intenționează să se cumpere la Camera Deputaților, Camera inferioară a Parlamentului? Hârtie igienică, dar și prosoape de hârtie. Până aici, nimic...
Ceaiul de Seară: Ritualul Uitat Care Calmează Mintea și Pregătește Corpul Pentru Somn
Înainte de pastile de somn, ecrane albastre și programe de binge-watching, serile oamenilor începeau simplu: cu o cană de ceai cald.🌙 Nu era doar...
