John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.
Scris de Ziarul National
John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën
Ultimele știri
Bugetul UE, confiscat de Ursula! România, cu mâna la chipiu
Europa nu mai este o societate în tranziție, ci un continent aflat în criză profundă. De la o construcție bazată pe solidaritate și consultare...
PSD nu are niciun cuvânt de spus în coaliție. ”Suntem minoritari”, zice Grindeanu
Președintele interimar al PSD, Sorin Grindeanu, sugerează că nu ar avea niciun cuvânt de spus în coaliție, pe motiv că ar fi minoritari. Aceasta...
