John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.
Scris de Ziarul National
John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën
Ultimele știri
Noua cursă a înarmărilor din Occident: vânzarea păcii pentru a cumpăra războiul
De la sfârșitul Războiului Rece, cheltuielile militare nu au crescut niciodată atât de rapid ca în 2024: 9,4%, cel mai ridicat nivel global înregistrat...
Cum vrea Guvernul să limiteze cumulul pensie-salariu la stat. La cât ar trebui să renunțe din pensie cei care vor să rămână angajați. Ce...
Se lucrează la finalizarea draftului ordonanței de urgență (OUG) care va limita drastic cumulul pensiei cu salariul, dar în același timp și transferul de...
