E oficial: China a devenit noul El Dorado pentru companiile care manufactureaza produse de lux. Toata lumea isi deschide flagshipuri in Asia, iar marile case de bijuterii si de moda au colectii intregi dedicate acestui spatiu. Nici nu e de mirare, daca tinem cont de faptul ca un studiu recent arata ca 2009 pare sa fi fost un an care a marcat deschiderea nebunului apetit chinez pentru bunurile de lux, acesta fiind anul cind, pentru prima oara, turistii chinezi au cheltuit mai mult in Franta decit cei rusi. In acest context nu mai pare deloc ciudat ca Hermès, seculara manufactura franceza a decis sa isi deschida din aceasta primavara la Shanghai o companie asa-zisa chinezeasca. Shang Xia va fi echivalentul firmei-mama in varianta chinois insa, managementul si designerii fiind localnici. Hermès declara ca vrea sa profite de cunostintele si maiestria artizanilor chinezi. Dupa flagship store-ul din Shanghai un al doilea va fi deschis la Paris in toamna. Iar Shanghai Tang, compania detinuta de Richemont, singura care oferea produse de lux chinois, va avea de acum incolo un concurent serios.
Scris de Ziarul National
Shang Xia sau Hermès pe chinezeste
Ultimele știri
România, la un pas de dezastru. Urmează explozia facturilor
Perioada prețurilor plafonate la energie, deși duble și chiar triple în cazul agenților economici, față de 2020, de exemplu, se apropie de sfârșit, ceea...
Xavi s-a răzgândit și va rămâne la Barcelona
În ciuda dramoletei din iarnă în care Xavi anunța, aproape cu lacrimi în ochi, că este nevoit să plece de la Barcelona pentru binele...