Cauta

Adina Buzatu, o „experta” prea usor de pacalit

Ca amatorismul reprezinta nota dominanta a tabloidelor este, deja, o axioma. Evident, colaboratorii care sint invitati sa-si dea cu parerea poarta, si ei, pecetea amatorismului. In numarul de ieri, o paparata de la “Click!” facea mare tapaj pe tema enuntata in titlu: “Mitica si-a luat pantofi de 5.000 euro”. Poza in care se lafaie burdihanul domnului in cauza, poarta urmatoarea explicatie: “Pantofii cu catarama ai lui Mitica Dragomir au fost apreciati si de stilistul Adina Buzatu”. Asa cum era de asteptat, “stilistul” care se ocupa cu vinzarea ultimelor racnete in materie de vestimentatie pentru barbati, isi face meseria dupa ureche, ca manelistii. “Remarc neatentia la detalii, – zice Buzatu – sacoul este prea lung la mineci, la fel si pantalonul care e si prea lung si prea larg”. Daca tot vorbeste despre atentia la detalii, doamna Buzatu – ca o fina cunoscatoare ce se pretinde – ar fi trebuit sa observe ca tirlicii lui Don Corleone n-au cum sa coste 5.000 de euro, din moment ce firma producatoare Moreschi ii are la reduceri, cu doar 300 de euro! Mai mult, ne indoim ca madam Buzatu a atins vreodata pantofi de 5.000 de euro. La asa tabloid, asa “expert”. Din nefericire pentru ei, a cumpara si a vinde haine nu inseamna sa te si pricepi cu adeva­-
rat la moda.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Rușii ne dau târcoale. Ne apără USR!
  • Putin nu are niciun interes să oprească războiul său împotriva Occidentului
  • De ce bancherii centrali europeni nu reduc ratele dobânzilor până în 2026
  • Societatea progresistă ascunde pericolele imigrației
  • Tarifele și fentanilul întunecă perspectivele summitului Donald Trump-Xi Jinping
  • Arogantul Macron și realista Meloni
  • Italia bubuie după Inter-Juventus 3-4. Chivu criticat de Walter Zenga
  • Trenduri wellness 2025: de la „dopamine menu” la fiber-maxxing – ce e real și ce e doar marketing?
  • ”Superputerea de reglementare”, epitaful Uniunii Europene?
  • Exit mobile version