AcasăOldYohji Yamamoto si schimbarea la fata

Yohji Yamamoto si schimbarea la fata

Falimentul brandului japonez a fost una dintre cele mai descurajante vesti ale anului trecut. Binecuvintata cu un soi de happy-end prin acordul financiar cu investitorul Integral Corporation, casa Yamamoto pare sa se fi restructurat in jurul unui nou presedinte. Astfel, de azi inainte Shohei Otsuka este presedinte general Yohji Yamamoto Inc. si, pe cale de consecinta, responsabil pentru totalitatea strategiilor mondiale ale grupului. Alaturi de el, Yohji Yamamoto continua sa controleze in intregime colectiile Yohji Yamamoto Man, Woman, Y’s, Y-3, Coming Soon, Y’s Mandarina, precum si Prototype. Acestea in vreme ce Limi Yamamoto pastreaza controlul asupra propriei sale marci, LIMI feu. Ca urmare a acestei restructurari, strategia brandurilor evolueaza, iar grupul a decis sa lase deocamdata in stand-by linia Y’s pentru a se putea concentra in totalitate pe linia Yohji Yamamoto Man. Cit despre linia dedicata femeilor, aceasta ramine marca internationala de referinta, iar alaturi de ea Y’s Woman isi continua dezvoltarea in vederea atingerii unui numar mai mare de clienti. In ceea ce priveste activitatea magazinelor din afara Japoniei, compania prevede extinderea in Franta, Marea Britanie si Hong Kong. De cealalta parte, planul de restructurare a vizat doua magazine din New York, care se vor inchide in decursul acestei saptamini. Cu toate acestea, prezenta lui Yohji Yamamoto ramine una puternica in Europa si in Statele Unite, cu o prezenta de mai bine de 200 de puncte de vinzare.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
106 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger