Cauta

Prada dezminte negocierile cu grupul elvetian Richemont

Zvonurile cu privire la posibilii investitori in afacerea familiei Prada au existat inca din iarna lui 2009. Multi l-au pus insa atunci pe seama marelui val de speculatii si previziuni referitoare la viitoarele pierderi si falimente inerente crizei finan­ciare.
In luna august a anului trecut, presa straina se afla, se pare, in posesia unei informatii-bomba: bancherii de la Prada luasera legatura cu grupul elvetian de lux, Richemont. Aceeasi presa straina a anuntat acum doua zile ca brandul italian se afla in pragul semnarii unui acord cu Richemont in vederea cedarii acestora a unui sfert din capitalul sau. Conform unor surse anonime, acordul se pare ca ar putea genera o noua fata a luxului si un rival redutabil pentru insusi imbatabilul grup francez LVMH. Cartier si Montblanc sint numai doua dintre marile branduri care se afla in prezent sub umbrela Richemont.
In ciuda rumorii din ce in ce mai involburate, reprezentantii Prada au dezmintit in ultimele ore orice negociere. “Societatea noastra neaga categoric vinzarea unor actiuni grupului Richemont”, a declarat un purtator de cuvint al Prada. “Nu exista nicio negociere in desfasurare.” Richemont, nu a facut deocamdata niciun comentariu pe marginea acestui subiect. Prada este proprietate aproape exclusiva a creatoarei Miuccia Prada si a sotului sau, asociat si administrator, Patrizio Bertelli. Datoria casei italiene se pare ca se ridica in prezent la putin peste un miliard
de euro.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Rușii ne dau târcoale. Ne apără USR!
  • Putin nu are niciun interes să oprească războiul său împotriva Occidentului
  • De ce bancherii centrali europeni nu reduc ratele dobânzilor până în 2026
  • Societatea progresistă ascunde pericolele imigrației
  • Tarifele și fentanilul întunecă perspectivele summitului Donald Trump-Xi Jinping
  • Arogantul Macron și realista Meloni
  • Italia bubuie după Inter-Juventus 3-4. Chivu criticat de Walter Zenga
  • Trenduri wellness 2025: de la „dopamine menu” la fiber-maxxing – ce e real și ce e doar marketing?
  • ”Superputerea de reglementare”, epitaful Uniunii Europene?
  • Exit mobile version