Cauta

Sponsorii lui Tiger Woods dispar ca magarii in ceata

*Tiger Woods a devenit un fel de “taur comunal” al Americii*

Presa americana geme de informatii referitoare la viata sexuala a jucatorului de golf Tiger Woods. Nu e zi data de la Dumnezeu sa nu apara cite o duduie care sa “scuipe” povesti despre calitatile ori defectele sexuale ale sportivului de culoare. N-a trecut multa vreme de cind Woods tinea capul de afis al mass-media, fiind sportivul care a reusit sa treaca de pragul simbolic de un miliard de dolari cistigati din sport. Astazi, despre Tiger se scriu toate mizeriile. In lumina noilor evenimente, marile companii au decis sa-si schimbe atitudinea fata de Woods. Gi­llette, AT&T si Accenture au anuntat ca vor avea promotii in care nu va mai fi folosita imaginea lui Tiger, aceasta fiind o adevarata lovitura pentru american.
Recent, Woods a pierdut contractul cu Pepsico, pentru promovarea bauturii energizante Gatorade Tiger, si a fost lasat balta si de General Motors. Singurii parteneri care i-au ramas loiali lui Tiger Woods sint Nike si EA, companii care au construit un adevarat brand in jurul imaginii acestuia.

Ultimele stiri

  • Pariul UE cu China este sortit eșecului
  • Investițiile în apărare nu trebuie împiedicate de standardele ESG
  • Încep lucrările de refacere din temelii a Planșeului Unirii! Ce anunță Primăria Sectorului 4
  • Românii, transformați în cobaii Europei. Pericol de moarte subită de la stocarea CO2
  • UPDATE. Grindeanu, după ședința conducerii PSD: „Am luat câteva decizii, poate cea care era cea mai așteptată…” – VIDEO
  • ”Gardienii euro” s-ar pregăti pentru ultima reducere a ratei dobânzii
  • Oboseala Decizională: De Ce Simți Că Nu Mai Poți Lua Nicio Decizie la Finalul Zilei?
  • Să mergem pe… blat!
  • Putin ar prelungi războiul din Ucraina pentru a evita o rebeliune militară
  • Bolojan: Fac parte dintr-o generație care e la limita combustibilului politic – VIDEO
  • Exit mobile version