*Tiger Woods a devenit un fel de “taur comunal” al Americii*
Presa americana geme de informatii referitoare la viata sexuala a jucatorului de golf Tiger Woods. Nu e zi data de la Dumnezeu sa nu apara cite o duduie care sa “scuipe” povesti despre calitatile ori defectele sexuale ale sportivului de culoare. N-a trecut multa vreme de cind Woods tinea capul de afis al mass-media, fiind sportivul care a reusit sa treaca de pragul simbolic de un miliard de dolari cistigati din sport. Astazi, despre Tiger se scriu toate mizeriile. In lumina noilor evenimente, marile companii au decis sa-si schimbe atitudinea fata de Woods. Gillette, AT&T si Accenture au anuntat ca vor avea promotii in care nu va mai fi folosita imaginea lui Tiger, aceasta fiind o adevarata lovitura pentru american.
Recent, Woods a pierdut contractul cu Pepsico, pentru promovarea bauturii energizante Gatorade Tiger, si a fost lasat balta si de General Motors. Singurii parteneri care i-au ramas loiali lui Tiger Woods sint Nike si EA, companii care au construit un adevarat brand in jurul imaginii acestuia.