AcasăOldSponsorii lui Tiger Woods dispar ca magarii in ceata

Sponsorii lui Tiger Woods dispar ca magarii in ceata

*Tiger Woods a devenit un fel de “taur comunal” al Americii*

Presa americana geme de informatii referitoare la viata sexuala a jucatorului de golf Tiger Woods. Nu e zi data de la Dumnezeu sa nu apara cite o duduie care sa “scuipe” povesti despre calitatile ori defectele sexuale ale sportivului de culoare. N-a trecut multa vreme de cind Woods tinea capul de afis al mass-media, fiind sportivul care a reusit sa treaca de pragul simbolic de un miliard de dolari cistigati din sport. Astazi, despre Tiger se scriu toate mizeriile. In lumina noilor evenimente, marile companii au decis sa-si schimbe atitudinea fata de Woods. Gi­llette, AT&T si Accenture au anuntat ca vor avea promotii in care nu va mai fi folosita imaginea lui Tiger, aceasta fiind o adevarata lovitura pentru american.
Recent, Woods a pierdut contractul cu Pepsico, pentru promovarea bauturii energizante Gatorade Tiger, si a fost lasat balta si de General Motors. Singurii parteneri care i-au ramas loiali lui Tiger Woods sint Nike si EA, companii care au construit un adevarat brand in jurul imaginii acestuia.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
68 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger