AcasăOldTurismul de lux - sfirsitul anilor «bling-bling»

Turismul de lux – sfirsitul anilor «bling-bling»

Companiile din domeniul turismului de lux, al caror congres international s-a incheiat recent la Cannes (Franta), spera sa inregistreze o crestere economica in 2010, punind accentul pe autenticitatea pachetelor turistice, in detrimentul ostentatiei.

*Locurile pentru Craciun sint deja ocupate*

„2009 a fost un an dificil pentru industria turismului de lux, dar prevedem o relansare in 2010”, a declarat Nick Perry, directorul revistei Ultratravel, cu ocazia deschiderii Tirgului International al Voiajelor de Lux (International Luxury Travel Market/ILTM), la care au participat peste 3.000 de specialisti in acest domeniu. Sectorul voiajelor individuale sau familiale de lux, pentru care miliardarii si celebritatile planetei cheltuiesc sume astronomice, adeseori in timpul unor vacante scurte, precum calatoriile in spatiu in conditii de imponderabilitate, a fost putin afectat de actuala criza mondiala, spre deosebire de segmentul voiajelor de lux destinate companiilor, care a suferit o scadere de pina la 25%, au explicat specialistii ILTM. „Turistii de lux nu sint dispusi sa renunte la concediile lor anuale impreuna cu familia, astfel ca toate locurile pentru sezonul de Craciun sint deja ocupate”, a subliniat Paul Jones, directorul lantului de hoteluri de lux One&Only Resorts.

*Turistii de lux cauta acum autenticitate*

Cu toate acestea, un numar important de clienti, chiar foarte bogati, au inceput sa caute pe internet oferte de tarife mai avantajoase pentru vacantele lor de sfirsit de an, solicitind agentiilor tour-operatoare din acest sector de activitate reduceri importante de tarife. Dupa ani de excese, clientii cer de acum inainte pachete turistice care pun accent pe „autenticitate”, acesta fiind noul cuvint-cheie din domeniul turismului de lux. „Este sfirsitul anilor bling-bling (termen argotic popularizat de cultura hip-hop care se refera la bijuteriile si accesoriile ostentative – n.r.). Oamenii cauta acum o experienta de calitate, asociata cu ideea de spatiu si de confort”, a explicat Glenn Pushelberg, designer de hoteluri si restaurante de lux.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
39 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger