Implicarea caselor de moda in arta nu mai reprezinta de mult o noutate. Nume precum Chanel, Louis Vuitton si Prada fac dovada acestui fenomen.
Dupa impozantul proiect “The Transformer”, Prada revine in atentia noastra cu prima carte numita aproape didactic “The Prada Book”. O trecere cuprinzatoare prin tot ceea ce au insemnat ultimii 30 de ani, reprezentativi, de altfel prin faptul ca intreaga conducere a afacerii Prada a fost preluata de catre Miuccia Prada si sotul acesteia, Patrizio Bertelli.
Cartea are nici mai mult, nici mai putin de 708 pagini si a fost conceputa si editata de catre cei doi in colaborare cu designerii Michael Rock si Sung Joong Kim. Cit despre ceea ce ascunde ea? Asa cum era de asteptat, intreaga istorie Prada, de la procesele minutioase legate de schitele si designul efectiv al colectiilor, la productia propriu-zisa a liniilor vestimentare si a accesoriilor– aici veti gasi 3885 de fotografii ale show-urilor Prada inca din 1987.
Totodata, cartea cuprinde si testimoniale ale variatelor proiecte culturale si artistice marca Prada, dar si al implicarii in sfera comunicarii. “The Prada Book” este disponibila incepind de la 90 de euro.