Primaria sectorului 3, prin Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari, a atestat, de la inceputul acestui an si pina in prezent, 100 de administratori de imobile. Atestatul pentru exercitarea functiei de administrator de condominii a fost obtinut de catre solicitanti prin sustinerea unui examen – test grila. Persoanele interesate sa devina administratori de imobile trebuie sa depuna urmatoarele acte: cerere in vederea atestarii (tipizat); copii dupa actele de stare civila (B.I., C.I., certificat de casatorie); copii dupa actele de studii absolvite cu diploma; copie dupa certificatul de pregatire profesionala emis in conditiile legii, respectiv certificatul de formare administrator imobile; certificat de cazier judiciar; certificat de cazier fiscal; adeverinta medicala din care sa rezulte ca solicitantul este apt din punct de vedere fizic si neuropsihic; dovada depunerii garantiei materiale in contul asociatiei de proprietari in cuantumul stabilit de catre adunarea generala. Relatii suplimentare pot fi obtinute de la Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari (str. Lucretiu Patrascanu nr. 3-5 tel. 021.340.40.11 interior 408 sau 409; program de lucru cu publicul: luni, marti, miercuri si joi intre orele 8.30-16.00.
Scris de Ziarul National
100 de administratori de imobile, atestati de Primaria sectorului 3
Ultimele știri
Publicarea anunțurilor de pierdere acte în Monitorul Oficial, ziare naționale și locale
Atunci când pierzi documente importante, publicarea unui anunț oficial este obligatorie pentru a declara actul nul și pentru a preveni folosirea lui abuzivă. Procedura...
