Anularea unui eveniment publicitar, organizat de compania belgiana de Internet Rentabiliweb care, pentru a-si promova site-ul Mailorama.fr, anuntase ca intentioneaza sa imparta parizienilor suma de 40.000 de euro in cinci mii de portofele continind fiecare o bancnota cu o valoare cuprinsa intre cinci si 500 de euro, a generat un val de isterie colectiva. Decizia de anulare a operatiunii publicitare i-a umplut de indignare pe cei 7000 de parizieni care, in pofida frigului si ploii, se adunasera simbata dimineata in fata Turnului Eiffel. Daca unii s-au marginit sa insulte zdravan organizatorii, altii au vandalizat autovehicule, au batut fotografi si au atacat fortele de ordine cu mere si portocale. Dupa ce politia a plasat in arest preventiv noua persoane, Ministerul francez de Interne a anuntat ca va depune plingere impotriva companiei Rentabiliweb, care nu primise autorizatia autoritatilor. Si care va descoperi ca ar fi fost mai rentabil sa “arunce” 40.000 de euro decit sa plateasca amenzile, care vor fi cu mult mai mari…
Scris de Ziarul National
Eveniment publicitar cu bataie
Ultimele știri
Producătorii auto globali, la mila Chinei
Producătorii mondiali de automobile tocmai s-au alăturat omologilor lor americani pentru a se plânge că restricțiile impuse de China asupra exporturilor de aliaje și...
Ucraina mai are cărți de jucat
În februarie, Donald Trump l-a certat pe Volodimir Zelenski în Biroul Oval, spunându-i că „nu are nicio carte”.Implicația a fost că liderul de...
