Nu mai este un secret pentru nimeni ca problemele financiare pe care le-a intimpinat brandul german de lux Escada sint pe cit de grave, pe atit de diverse si nu pot fi puse in totalitate pe seama crizei economice aflate la baza tuturor framintarilor contemporane. Intr-adevar, dificultatile cu care s-au confruntat managementul, cifrele de afaceri si echipele de marketing din spatele brandului dateaza de ceva vreme, totul atingind pragul critic in luna august a acestui an cind Escada a fost declarata falimentara. Dupa zbateri nenumarate, saptamina aceasta, insa, lucrurile par sa se fi asezat in aceste ultime zile, dupa ce brandul a fost scos la “licitatie”. Cei doi mari jucatori dispusi sa-si asume salvarea brandului au fost, pe de o parte, Sven Ley, fiul fondatorului Escada, Wolfgang Ley, si Megha Mittal, nora miliardarului Lakshmi Mittal, magnatul otelului. Scopul lui Ley era sa formeze o noua echipa impreuna cu Giacomo Santucci si cu grupul italian de investitori Borletti, in timp ce abordarea lui Mittal viza continuarea colaborarii cu actualul CEO Escada, Bruno Saelzer. In cele din urma, Escada a mers la Megha Mittal, achizitia s-a produs acum doua zile la o suma inca nefacuta public. Mittal va pastra insa, acelasi consiliu director, urmind sa aplice o strategie ce spera sa o scoata din impas: transformarea mostenirii “pretioase” Escada, dominata de eveningwear, in tinute de zi, intr-o nota de lux accesibil.
Scris de Ziarul National
Nora magnatului de la Mittal Steel, salvatoarea Escada
Ultimele știri
S-a încheiat era filantropiei bărbaților miliardari. Femeile preiau conducerea
A luat sfârșit epoca filantropiei magnaților americani, iar femeile bogate sunt acum în centrul atenției.Bill Gates și Warren Buffett au inaugurat o nouă Eră...
