AcasăOldLouis Vuitton isi ia ramas-bun de la Madonna?

Louis Vuitton isi ia ramas-bun de la Madonna?

Pe linga arhicunoscutele monograme, impresionantele cifre de vinzari pe piata asiatica, calitatea de stilp de incredere al grupului LVMH si, probabil, brandul cu cele mai multe replici la nivel mondial, Louis Vuitton isi datoreaza si isi sustine, totodata, celebritatea prin asocierile cu nume rezonante: sa nu uitam ca vorbim despre acel brand care a reusit sa-l convinga pina si pe Mihail Gorbaciov sa apara in campania publicitara din anul 2007.
In ultimele doua sezoane, insa, Madonna parea sa fi pus monopol pe statutul de imagine a casei. Colaborarea parea promitatoare si, cum altfel, pasibila de continuitate. Cele mai recente zvonuri demonstreaza, insa, contrariul: in campania de promovare a colectiei pentru vara viitoare, locul Madonnei se pare ca va fi luat de modelul olandez in virsta de numai 26 de ani, Lara Stone. Prezenta in mai toate show-urile de moda, pe copertile marilor reviste, dar si ca imagine a nenumaratelor branduri, de la Givenchy la Revlon sau Calvin Klein, Lara pare sa aiba ceva-ul din aerul lui Kate Moss in anii ’90 si de care moda, publicitatea, lumea inca nu s-au saturat. Aparent, shootingul va purta semnatura aceluiasi fotograf Steve Meisel si va avea loc in curind la New York. Astfel, vara 2010 in viziunea Vuitton va arata cu 10 ani mai tinara, insa nu stim cu exactitate cit din cota de celebritate ii va fi afectata in urma renuntarii la serviciile jubiliare ale Madonnei.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
36 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger