Multa lume, chiar prea multa, as indrazni sa cred, a auzit despre Jimmy Choo. Mai putini stiu, insa, ca in spatele acestui brand suta la suta englezesc nu se afla niciun barbat si cu atit mai putin un japonez, ci Tamara Mellon, presedinta si fondatoarea companiei Jimmy Choo, dar si una dintre cele mai glamourous si mai aclamate prezente feminine ale momentului. Iubita actorului american Christian Slater, Tamara este, asa cum era de asteptat, una dintre cele mai influente si mai bogate femei din Marea Britanie, ceea ce inseamna, pe cale de consecinta, o vulnerabilitate crescuta la scandaluri. Datele se schimba, insa, cind scandalul o implica direct pe mama sa, pe care Tamara a actionat-o recent in justitie pentru suma de 9.5 milioane de dolari. Motivul? Un contract din anul 2004 care avea ca obiect achizitia brandului Jimmy Choo de catre grupul Lion Capital. Semnat intre Tamara si mama sa, Ann Yeardye, contractul jumatate verbal, jumatate scris, prevedea ca fiica Tamara sa primeasca actiunile, iar mama banii. Se pare, insa, ca aceasta din urma a ales sa “preia” o parte din actiuni, evaluate la 6.3 milioane de dolari, refuzind sa i le returneze fiicei sale cind greseala a fost descoperita. Daca istoria Jimmy Choo a continuat sa curga nestingherita de atunci, brandul trecind in anul 2007 de la Lion Capital la grupul TowerGroup, iata ca Odiseea din culisele neintelegerilor familial-contractuale de-abia incepe.
Scris de Ziarul National
Proces mama-fiica la Jimmy Choo
Ultimele știri
Sindicatele din administrația publică locală ies în stradă, în București, nemulțumite de măsurile de reducere a personalului. Programul protestului
Săptămâna viitoare va începe cu un protest al sindicaliștilor din administrația publică locală, care vor ieși în stradă în București. Protestul este anunțat pentru...
Secretarul general al Guvernului nu crede că e „benefică” o creștere a TVA în sectorul HoReCa: Trebuie o analiză foarte serioasă – VIDEO
Secretarul general al Guvernului, social-democratul Radu Oprea, este de părere că o creştere a taxei pe valoare adăugată (TVA) la 21% în domeniul HoReCa ...
