Cauta

Cind te pui cu Loganul iei foc!

Orice compromis are si efecte negative. Ca acestea apar mai devreme sau mai tirziu, tine doar de norocul fiecaruia. Si, cum norocul nu ti-l faci cu mina ta, am putea spune ca indienii de la Tata Motors au facut ceva mai multe compromisuri si sint urmariti de ghinion la fiecare pas.
Producatorii celei mai ieftine masini din lume, Tata Nano, rivala Loganului nostru, se confrunta cu probleme destul de serioase.
Trei masini modelul Nano au luat foc in trafic, au declarat soferii acestora, in timp ce compania indiana spune ca este vorba doar de “putin fum”. Pai nu iese fum fara foc, nu? In timp ce conduceau, trei proprietari de Tata Nano au observat ca masina lor a luat foc. Compania nu ia in calcul rechemarea masinilor pentru reparatii, dar vrea sa faca o serie de controale tehnice pentru a stabili cauza incidentelor.
Nano costa, in versiunea de baza, 1.500 de euro, la un asemenea pret ne putem imagina ce “organe interne” de calitate are. Oare aici sa fi fost compromisul? Dar ce mai conteaza siguranta atunci cind ai vinzari record.
Mai mult, grupul a anuntat ca a marit cu 20% productia lunara, la peste 3.000 de unitati, pentru a recupera o serie de intirzieri in comenzi.
Un sfat prietenesc pentru companiile care doresc sa mai concureze cu Loganul: Aveti grija sa nu luati foc!

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • De ce brandurile de lux pariază pe rujuri de 160 de dolari și accesorii de 1.400 de dolari
  • Ce alege România: „Blocăm tot” sau „Plătim tot”?
  • Întâlnire secretă la Viena: cele mai bogate țări europene atacă bugetul UE?
  • Dolarul mai are de pierdut
  • VIDEO. Nicușor Dan admite: Procentul AUR „arată că acei 40% dintre români sunt exasperați”/„Arată o dezamăgire profundă”
  • Mbappe lansează propriul model de ceas de lux, inspirație UCL
  • Israel nu se teme să acționeze împotriva intereselor Americii. Cum rămâne cu relația Trump-Netanyahu?
  • Bărbat reținut de DNA. Ar fi cerut 180.000 de euro pentru a interveni la judecători
  • Craiova scapă doar cu amendă din partea UEFA
  • Exit mobile version