Cauta

Patriciu, cel mai mare client de publicitate de la Adevarul

Ziarul Adevarul beneficiaza in aceste zile de o noua campanie de imagine. Nu, nu este vorba despre carti si DVD-uri vindute la pachet cu ziarul, ci de o noua incercare a cotidianului lui Patriciu de a se dovedi, cumva, altfel in peisajul media. Adevarul nu va face politica de niciun fel in campania pentru Prezidentiale si nu va primi publicitate electorala. Acesta este, pe scurt, mesajul din clipul care “ruleaza” pe micile ecrane. Doar ca ceva este gresit. Adevarul este de fapt sinonimul “politicii”. Adevarul nu va face politica, asa cum se lauda, pentru ca beneficiaza deja de cel mai mare client de publicitate din România: Dinu Patriciu.

*Strategie de imagine sau masura de precautie?*

Investitiile in Adevarul Holding, in special cele in ziarul Adevarul sint pentru Dinu Patriciu un fel de apanaj. A renuntat la activitatea de petrolist odata cu vinzarea Rompetrol Holding si si-a gasit o noua pasiune care sa-i manince banii, trustul de presa pe care-l patroneaza. Eforturile de investitii in Adevarul sint imense, greu de egalat in media româneasca. Rezultatele, insa, se lasa inca asteptate pentru ca Adevarul, separat de micile “tentatii” precum colectiile de carti si DVD-uri, nu naste pasiuni. Pentru ca nu ofera nimic special in paginile sale fata de alte publicatii care se autointituleaza “quality”. Ultima strategie de promovare a Adevarului este la limita imposibilului. Daca nu cumva chiar imposibila. In campania electorala, Adevarul nu va accepta publicitate electorala, nu va publica stiri politice etc. Adica nu veti vedea in paginile ziarului nici macar tipenie de om politic sau comentariu al vreunei actiuni politice. Strategia Adevarului pentru campania electorala ar putea sa nu fie insa chiar atit de “nevinovata” cum pare la prima vedere. Ar putea fi mai mult o masura de precautie pe care Patriciu, deloc strain de fenomenul politic din România, sa si-o fi luat de teama ca nu cumva una dintre “vocile” ziarului sau sa “calce” strimb intr-o campanie electorala care se anunta mai intortocheata si mai suprinzatoare decit oricind. Asta ar insemna ca lipsa de incredere a lui Patriciu in “capetele” ziarului a ajuns la cote mult prea mici. Nu in ultimul rind, de ce nu are nevoie Adevarul de politica in paginile sale, tocmai in campania electorala? Pentru ca Adevarul va face politica patronului sau, liberal convins, sustinator cu “toate resursele” al “oricui” este capabil sa-l bata in alegeri pe Traian Basescu. Iar banii pe care ii baga in Adevarul il tranforma pe Patriciu in cel mai mare client de publicitate pe care l-a avut vreodata un ziar din România.

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version