Cauta

Andreea Marin a intrecut-o iar pe Raduleasca

Daca Mihaela Radulescu a deschis un magazin de haine pentru copii intitulat ridicol “Picior gras”, Andreea Marin nu se lasa mai prejos si supraliciteaza, devenind inventatoare de haine pentru prichindei. Zina surprizelor – inspirata, in mod sigur, de fiica sa, Violeta – a creat un body extensibil, noutate absoluta pe piata, inregistrata la OSIM. Nevasta lui Banica Jr. si-a prezentat inventia, in premiera, la emisiunea “6!Vine presa!” (B1 TV), cadorisind-o cu o mostra pe Roxana Iliescu. In prima zi a lui decembrie, fosta vedeta a televiziunii nationale va lansa, impreuna cu Irina Schrotter, brandul “Violeta by Andreea Marin”, o linie de imbracaminte pentru bebelusi, care va cuprinde body-ul extensibil si o colectie de hainute pentru botez. Probabil ca, in promovarea brandului sau, Andreea Marin nu va umple orasul cu panouri infatisind-o pe fiica sa, Violeta, care nu a implinit inca doi ani. Spre deosebire de Mihaela Radulescu, care si-a pus copilul intr-o ipostaza penibila, facindu-l imaginea firmei “Picior gras”. 1 – 0 pentru Zina!

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Strategia familiei Trump pentru criptomonede
  • Ilie Bolojan, haiducul pe invers – ia de la săraci și dă la bogați
  • Tarifele americane și concurența chineză vor îngropa industria chimică din Europa?
  • Occidentul vede palestinienii doar ca victime
  • Mesajul noilor arme ale Chinei
  • Copiii și stilul de viață post-pandemic în România: între ecrane, mișcare și alimentație
  • Google evită divizarea, dar trebuie să partajeze date cu rivalii
  • Când ar putea avea loc alegerile pentru Primăria Capitalei. Ce zice premierul Bolojan – VIDEO
  • Radu Drăgușin revine după 9 luni de absență
  • Exit mobile version