Titlul Brigitte, una dintre cele mai populare reviste de moda din Germania, va inlocui definitiv modelele din fotografii cu femei obisnuite, pentru a combate reprezentarea standard a atractivitatii feminine, propagate prin mass-media. Echipa manageriala a revistei glossy din Germania a anuntat ca nu va mai folosi modele in pictoriale, ca raspuns la interpretarea mediatizata a standardelor frumusetii feminine. In locul acestui model de reprezentare, titlul din portofoliul Gruner+Jahr planuieste sa foloseasca in fotografii cititoare ale publicatiei care se inregistreaza online sau membre ale echipei editoriale, „care sa aiba si alte calitati mai substantiale decit masura la rochie”, potrivit reprezentantilor revistei. „Atractivitatea are mai multe fatete. Fie ca sint actrite, cintarete, prime doamne sau femei care locuiesc in marile metropole, toate aceste figuri reale afecteaza standardele modei si ale frumusetii”, a spus Brigitte Huber, editor al revistei bilunare, intr-o declaratie de presa. Noul concept, pe care managementul revistei l-a calificat ca „radical”, va fi implementat de anul viitor si este o reactie la tendintele reprezentarilor din mass-media. „In spatele carierei de model sta ideea de a nu arata femeia, ci un substitut standard al acesteia – respectiv un model cu anumite masuri. In prezent, multe femei considera acest mod de lucru anacronic, ca si idealurile de frumusete, impuse de industria modei, si ele foarte controversate in peisajul contemporan”, a spus Andreas Lebert, co-editor al publicatiei. Doctorul psihoterapeut Lisa Pecho, purtatoare de cuvint al Asociatiei pentru tratamentul disfunctiilor de nutritie BFE, crede ca noua estetica propusa de revista de moda este un pas important in schimbarea reprezentarilor nerealiste a imaginii corporale. „Este minunat ca se intimpla acest lucru. Vor servi ca un exemplu pentru mass-media. Aceasta revista are o influenta foarte mare in Germania. Sunt mai multi factori care genereaza disfunctii ale nutritiei, dar media este clar unul dintre cei mai importanti”, a spus Pecho. Revista Brigitte a fost infiintata in 1954 si are, in medie, 3,21 milioane de cititori. Femeile care vor aparea in vizualurile revistei vor fi platite cu sume similare celor cu care erau remunerate anterior modelele.
Scris de Ziarul National
Revista “Brigitte” va inlocui modelele cu femei obisnuite
Ultimele știri
Ședință decisivă a CGMB. Azi se va afla cine va deveni primar interimar al Capitalei – VIDEO
Consiliul General s-a reunit vineri dimineață, 23 mai, pentru a desemna viceprimarul care va prelua scaunul lui Nicușor Dan până la organizarea alegerilor.După ce...
Breaking news… în jurul lumii: Decizii istorice, sancțiuni și revolte pe toate continentele
🌍 EuropaSUA presează UE să reducă unilateral tarifele comercialeWashingtonul face presiuni asupra Uniunii Europene să reducă unilateral tarifele pentru bunurile americane, criticând oferta blocului...
