Cauta

VW se insanatoseste, Bentley pierde

Grupul german anunta cresterea profitului, veniturilor si marjei de profit in primul semestru din 2018, an in care a avut de furca cu scandalul diesel, interdictiile motoarelor diesel impuse de anumite orase, intrarea in vigoare a noilor teste de poluare (WLTP) si, evident, scandalul tarifelor de import. Cu o singura exceptie: brandul de lux Bentley are pierderi de zeci de milioane de euro.

Cu venituri si vanzari in crestere grupul german iese cu bine din cosmarul scandalului diesel

VW Group a inregistrat o crestere a veniturilor cu 3,5%, la 119,4 miliarde euro, precum si a profitului operational, cu 9,8 procente, la un total de 9,8 miliarde euro. Se putea mai mult, dar “conexiunile cu chestiunea diesel” au dus la scaderi de 1,6 mld. Euro. Marja de profit a grupului a urcat la o valoare excelenta, de 9,1%, in crestere de la 7,7%, una dintre cele mai bune valori din industrie, pentru un producator de volum. „Nu putem sa ne culcam pe lauri deoarce mari provocari se afla in fata noastra in trimestrele viitoare, in special in privinta tranzitiei la noua procedura de test WLTP. Cresterea protectionismului aduce de asemenea provocari majore pentru industria auto integrata global”, spune CEO-ul VW,  Herbert Diess. Rezultate foarte bune au si marcile aflate sub umbrela VW: Audi (inclusiv Lamborghini si Ducati) a incasat 31,2 miliarde euro,Skoda a avut venituri de 9,2 miliarde euro, SEAT  5,8 miliarde euro, in timp ce Porsche a obtinut venituri de 11,2 miliarde euro, si un profit de 2,1 miliarde euro. In ceea ce priveste Bentley( cumparata de VW in 1998), divizia de lux are o scadere a vanzarilor cu 757 milioane venituri si o pierdere de 80 milioane de euro, provocate de intarzierile noului model Continental GT.Volkswagen a anuntat un volum de vanzari record, in primele sase luni, de 5,575 milioane de unitati, in crestere cu 5,8% fata de anul trecut.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Frenezia listărilor: Hong Kong depășește Wall Street
  • Software open source: S-CORE, ambiția producătorilor auto europeni
  • Ion Sterian, Transgaz: Astăzi s-a încheiat Subtraversarea fluviului Dunărea, parte a infrastructurii Conductei de transport gaze naturale “Țărmul Mării Negre-Podișor”
  • Marcel Ciolacu: „Austeritatea oarbă NU reduce deficitul – îl adâncește”
  • Comisia Europeană, în extaz. Guvernul taie fix programele de dezvoltare a industriei românești
  • Nu ai bani, poți să mori. Sute de mii de români, lăsați fără asigurare medicală
  • Lovitură pentru speculanți. Se cere reforma totală a pieței de energie
  • Topul încasărilor la „mondialul” cluburilor. Real Madrid – 54,8 milioane de euro!
  • Va amâna UE aplicarea Legii privind inteligența artificială?
  • Exit mobile version