Cauta

VW, atac la Dacia

Planul companiei germane este de a spori diferenţele dintre mărcile VW, Seat şi Skoda, făcând din ultima un concurent pentru rivalele  low-cost, în special Dacia, dar şi coreenele Hyundai şi Kia.

„Vrem să gestionăm identităţile brandurilor noastre mult mai clar în viitor. Seat ar putea reprezenta chiar şi maşinile mai afective, aşa cum este exemplificat de modelele sale Cupra. Skoda ar putea servi mai intens pieţele din Europa de Est, precum şi clienţii care preferă mai curând maşinile funcţionale”, afirmă Michael Jost, director de strategie al Volkswagen. O decizie oarecum suprinzătoare, producătorul din Cehia şi-a câştigat pe drept cuvânt o reputaţie excelentă (şi) în Occident (în România Skoda se află în topul maşinilor importate), o ascensiune care obligă compania – mamă VW să investească sume din ce în ce mai mari, existând riscul de  “canibalizare”  între modelele grupului german.  Skoda ar putea renunţa la opţiunile sale premium, cum ar fi softul Alcantara, şi se va concentra mai mult pe pieţele neglijate anterior, în special în Europa de Est, unde Dacia, Hyundai şi Kia au redus cota de piaţă a grupului Volkswagen. De asemenea, Seat ar putea deveni un rival pentru Alfa Romeo al grupului Fiat Chrysler Automobiles (FCA), o dorinţă a fostului preşedinte al VW, Ferdinand Piech.

Ultimele stiri

  • Ilie Bolojan, mesaj tranșant: „Responsabilitate, nu jocuri politice!
  • Alege ce citești
  • Obiectul căzut peste o casă din Polonia nu era o dronă, ci o rachetă de la un F-16 polonez
  • Toto Dumitrescu, reținut. Fiul lui Ilie Dumitrescu, testat pozitiv la cocaină
  • Spionajul rusesc este legal în Austria
  • Întoarcem armele ca la 23 august ’44?
  • De ce companiile spațiale se luptă cu giganții apărării
  • Piața imobiliară râvnită de elita mondială. Cea mai mare concentrație de bogăție din lume
  • Neymar a moștenit 1 miliard și s-a așezat direct la masa de poker
  • ”NATO islamic”, ideea născută moartă. Ce vor statele din Golf de la președintele SUA
  • Exit mobile version