Cauta

Volkswagen, sufocat de stocuri nevandute

Constructorul german, lider mondial, nu mai stie unde sa-si depoziteze vehiculele noi in asteptarea omologarii la noile standarde europene privind testele de poluare

250000 de vehicule VW asteapta verde pe piata UE

Volkswagen, care dupa scandalul Dieselgate sufla si-n iaurt, se confrunta acum cu o problema de logistica: masinile noi care se acumuleaza iar parkingurile uzinelor nu au atata spatiu. ”Spatiile disponibile nu sunt suficiente pentru a stoca vehiculele in asteptarea omologarii”, a declarat un purtator de cuvant al VW. In total, intre 200 si 250 de mii de unitati. In final, locatia viitorului aeroport ”BER” din Berlin a fost aleasa, acest santier fiind deja criticat in Germania din cauza multiplelor intarzieri de finalizare. Volkswagen a fost obilgata sa inchida temporat si uzina istorica din Wolfsburg, tot din cauza cresterii vehiculelor neomologate inca. Toate masinile vandute in Uniunea Europeana incepand cu 1 septembrie trebuie sa treaca testele ”WLTP”. WLTP este abrevierea pentru Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, adica Procedura armonizata la nivel mondial de testare a autovehiculelor usoare. Aceasta este o procedura de testare standardizata la nivel mondial, destinata determinarii consumului de combustibil si emisiilor din gazele de evacuare. Porsche, filiala VW, a evocat la randul lui ”dificultati enorme” a noilor reguli. IN schimb, BMW nu este afectat, ”lasand neschimbate obiectivele de productie”, in timp ce Mercedes a declarat ca nu se asteapta la ”intreruperi semnificative” a productiei. Alti producatori, precum Renault, au declarat ca nu vor fi constransi sa-si adapteze cadenta iar Peugeot-Citroen a dat asigurari ca este ”perfect” pregatit de testele WLTP.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Frenezia listărilor: Hong Kong depășește Wall Street
  • Software open source: S-CORE, ambiția producătorilor auto europeni
  • Ion Sterian, Transgaz: Astăzi s-a încheiat Subtraversarea fluviului Dunărea, parte a infrastructurii Conductei de transport gaze naturale “Țărmul Mării Negre-Podișor”
  • Marcel Ciolacu: „Austeritatea oarbă NU reduce deficitul – îl adâncește”
  • Comisia Europeană, în extaz. Guvernul taie fix programele de dezvoltare a industriei românești
  • Nu ai bani, poți să mori. Sute de mii de români, lăsați fără asigurare medicală
  • Lovitură pentru speculanți. Se cere reforma totală a pieței de energie
  • Topul încasărilor la „mondialul” cluburilor. Real Madrid – 54,8 milioane de euro!
  • Va amâna UE aplicarea Legii privind inteligența artificială?
  • Exit mobile version