AcasăNewsVodafone pune lacătul pe 1000 de magazine

Vodafone pune lacătul pe 1000 de magazine

Al doilea operator de telefonie mobilă din lume va închide 15% dintre  cele 7700 de magazine din Europa, în condiţiile în care clienţii migrează tot mai mult spre achiziţiile online.

Serviciile oferite de Apple şi Amazon au schimbat aşteptările clienţilor, iar Vodafone speră să-şi îmbunătăţească serviciile mai rapid decât rivalele BT, Deutsche Telekom şi Telefonica, a spus Nick Read, directorul general al companiei. Vodafone va revizui reţeaua de magazine din Europa ţinând cont de preferinţele clienţilor, iar 40% din punctele de comerciale vor fi transfoemate până în 2021. Dacă ne gândim că 40% dintre tranzacţii vor fi digitale, atunci acest lucru are impact asupra clientului care merge în magazine. Direcţia şi obiectivul magazinelor se schimbă, a adăugat Read la o conferinţă de presă în Dusseldorf. Se schimbă şi profitul, pe plus, mai ales că majoritatea companiilor telecom şi-au micşorat drastic numărul de angajaţi, deşi ştiu foarte bine că un robot cu nume de om nu poate să preia şi să rezolve solicitările clienţilor – o lacună gravă de comunicare şi o ironie a  sorţii în epoca telefoanelor mobile, cel puţin în România. Acelaşi Read a dat asigurări că Vodafone va continua să-şi deschidă magazine în Marea Britanie, anul acesta 24 în sistem de franciză şi alte 50 în 2020. Vodafone Group are divizii în 25 de ţări, 44 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 decembrie 2018, Vodafone Group avea 700 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix. La finele anului trecut, Vodafone România avea 9,9 milioane de clienţi, dintre care 9,2 milioane utilizatori ai serviciilor mobile. (R.J.)

author avatar
National
466 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger