Spre deosebire de aplicatia de succes ”Pokemon Go”, ce punea accent pe nivelul de activitate fizica al utilizatorilor, compania din Tokyo va lansa in 2020 “Pokemon Sleep” care va monitoriza somnul jucatorilor si foloseste datele obtinute pentru joc.

“Noua aplicatie va gestiona momentele in care utilizatorii merg la culcare si se trezesc si ora la care adorm. „Acum vrem sa transformam somnul in divertisment, iar jucatorii se vor bucura de un somn bun impreuna cu Pokemon, iar trezirea va fi pentru ei o desfatare. Cu Pokemon Go am transmis mesajul ca miscarea de baza a oamenilor – mersul pe jos – poate deveni o distractie”, a declarat presedintele Tsunekazu Ishihara referindu-se la jocul de realitate augmentata, dezvoltat de compania sa impreuna cu Nintendo si Niantic Inc., in care utilizatorii incearca sa captureze personaje virtuale ce apar suprapuse pe ecranele telefoanelor inteligente pe baza sistemului de localizare a jucatorului. Platforma de jocuri Nintendo Game Boy a fost lansata in 1996, cu doua titluri Pokemon. De atunci, jocurile Pokemon au contribuit la vanzare a peste 340 de milioane de console la nivel mondial. Jocul a cunoscut o popularitate fara precedent, cu un maximum de 94 de milioane de jucatori activi intr-o luna. De asemenea filmul Pokemon Detective Pikachu a realizat vanzari de peste 120 de milioane de dolari in America de Nord.