Cauta

Vin şi trenurile CFR-ului în secolul XXI? O locomotivă ar fi atins viteza de 210km/h. Pe ce tronson?

O locomotivă a CFR a atins viteza de 210 km/h pe linia de testare de la Făureni, unul dintre cele mai mari inele feroviare din Europa Centrală și de Est.

Proba s-a desfăşurat pe inelul feroviar al AFER de la Făurei, județul Brăila, unul dintre cele mai mari inele feroviare din Europa Centrală și de Est.

Problema e infrastructura

După lucrările de reparații la suprastructura feroviară și instalațiile aferente liniei de contact pe Inelul Mare Făurei (13,7 km), s-a efectuat cursa de probă cu o locomotiva CFR care a atins viteză maximă de circulație de 210 km/h.

Centrul de Testări Feroviare Făurei a fost construit în 1978 și este singurul Centru din România pentru încercări dinamice ale vehiculelor feroviare cu viteza maximă de 200 km/h.

Cu investiţii, s-ar atinge viteza de 250 km/h

Mai mult, viteza maximă de testare ar putea crește la 250 de km/h dacă ar avea loc investiții.

Centrul de Testări Feroviare Făurei a fost construit în 1978 și este singurul centru din România pentru încercări dinamice ale vehiculelor feroviare cu viteza maximă de 200 km/h.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • ROMÂNIA, împinsă să intre în RĂZBOI cu RUSIA!
  • ȘOC la Barcelona: Gallardo în locul lui Xavi!
  • Rapidiștii beau Guinness
  • Laboratoarele acreditate RENAR analizează siguranța combustibililor și a calității apei
  • Panică totală în sistemul energetic. Burduja o dă înainte cu regenerabilele
  • Farmaciile, scăpate de sub control. Numărul uriaș al acestora face imposibilă supravegherea
  • „Mogadiscio pe Mediterana”. Nimeni nu conduce Gaza
  • Garanții de împrumut pentru Ucraina. Occidentalii visează „profituri excepționale” din activele înghețate ale Rusiei
  • Consecințele isteriei climatice: protecționismul va bântui industria energiei regenerabile
  • Exit mobile version