Cauta

Vin şi trenurile CFR-ului în secolul XXI? O locomotivă ar fi atins viteza de 210km/h. Pe ce tronson?

Vin şi trenurile CFR-ului în secolul XXI? O locomotivă ar fi atins viteza de 210km/h. Pe ce tronson? - Ziarul National

O locomotivă a CFR a atins viteza de 210 km/h pe linia de testare de la Făureni, unul dintre cele mai mari inele feroviare din Europa Centrală și de Est.

Proba s-a desfăşurat pe inelul feroviar al AFER de la Făurei, județul Brăila, unul dintre cele mai mari inele feroviare din Europa Centrală și de Est.

Problema e infrastructura

După lucrările de reparații la suprastructura feroviară și instalațiile aferente liniei de contact pe Inelul Mare Făurei (13,7 km), s-a efectuat cursa de probă cu o locomotiva CFR care a atins viteză maximă de circulație de 210 km/h.

Centrul de Testări Feroviare Făurei a fost construit în 1978 și este singurul Centru din România pentru încercări dinamice ale vehiculelor feroviare cu viteza maximă de 200 km/h.

Cu investiţii, s-ar atinge viteza de 250 km/h

Mai mult, viteza maximă de testare ar putea crește la 250 de km/h dacă ar avea loc investiții.

Centrul de Testări Feroviare Făurei a fost construit în 1978 și este singurul centru din România pentru încercări dinamice ale vehiculelor feroviare cu viteza maximă de 200 km/h.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Securitatea colectivă, în stare critică
  • România s-a țepuit singură. Armamentul cumpărat din banii împrumutați merge în Ucraina
  • Euroclear, problema UE
  • Anomalie criminală. Dosarele penale, întocmite de polițiști fără studii juridice
  • Criza SUA-Venezuela amenință piața petrolului?
  • Clasamentul cererii de bilete pentru “Mondial”. Columbia conduce detașat!
  • Comisia Ursulei nu renunță la năravurile climatice
  • Europa, amenințată de un ciclon puternic. Cum se manifestă fenomenul și ce țări vor fi afectate
  • Cât costă planul de apărare al Germaniei
  • Exit mobile version