Compania-mamă a Victoria’s Secret, L Brands, intenționează să pună lacătul pe 250 de magazine în Statele Unite și Canada.
Compania-mamă L Brands a anunţat cea de-a treia pierdere trimestrială şi a patra scădere consecutivă a vânzărilor (-37 %), după ce magazinele sale de lenjerie au fost nevoite să-şi închidă porţile, în contextul pandemiei de coronavirus. În plus se plănuieşte şi închiderea permanentă a 50 de centre comerciale Bath & Body Works din SUA şi unul din Canada. Victoria’s Secret are 1.091 de magazine în cele două țari. În februarie, L Brands a anunțat un acord pentru a vinde 55% din Victoria’s Secret către Sycamore Partners, o firmă de capital privat din New York. După criza pandemiei, Sycamore a mers în instanță pentru a-și retrage acordul, și la începutul lunii mai, ambele părți l-au anulat. „Intenţionăm să deschidem magazinele cu mare grijă, luând măsuri care să garanteze siguranţa clientelor şi asociaţilor noştri, precum şi respectarea normelor impuse de guvern„, a informat L Brands, care speră ca majoritatea magazinelor Victoria’s Secret să fie deschise până la sfârşitul lunii iulie. Coronavirusul a lovit afacerile altor magazine, Pier One Imports este pe cale de închidere, JC Penny a declarat faliment, în timp ce altele nu își pot plăti chiria, inclusiv Gap, Lock Locker, H&M, Nordstrom JWN și LOFT. Cheltuielile consumatorilor – care reprezintă în jur de 70% din economia SUA – au scăzut cu 7,5% în martie, cea mai puternică scădere din 1959, potrivit Departamentului de Comerț.