AcasăNewsUrsula și moțiunea!

Ursula și moțiunea!

După cum știm astăzi președinta UE, Ursula von der Leyen, este bombardată efectiv cu moțiuni de demitere a ei. Aceste moțiuni introduse în Parlamentul european pe diverse motive au nevoie evident de măsuri de răspuns din partea acesteia.

De aceea și campania de salvare de la demitere a celei vizate este în plină desfășurare și se poartă cu orice mijloc machiavelic sau nu, doar doar aceasta va scăpa de demitere iar odată cu ea si toată camarila ei roză, sângerie, neomarxista, neoprogresista, etc.
Concomitent în Franța, suporterului ei Macron i-a căzut guvernul iar fiul lui Pinocchio din Ucraina, încearcă din răsputeri declanșarea celui de al treilea război mondial pentru a rămâne la putere ca un dictator adevărat dintre cei interpretați de el ca actor până și acum!
Motivele demiterii Ursulei von der Leyen ar fi destule și suficiente, de la afacerea vaccinurilor, refuzul prezentării mesajelor schimbate cu șefii Pfizer, tratatul cu USA încheiat în detrimentul UE, amestecul intern, și multe altele așișjderi lor. Toate acestea au strâns puternic latul demiterii în jurul gâtului Ursulei și camarilei ei și doar disensiunile și lipsa de unitate a grupurilor politice din PE a salvat-o până acum de la demitere.

La vremuri noi tot …ei!

În mod evident, Ursula și camarila sa și-au asigurat din vechiul mandat al PE dominat de gașca ei, alegerea în actualul mandat contrar unei logici normale care presupune un nou parlament, un nou președinte. Practic s-a asigurat ca indiferent de schimbările politice din țările de unde proveneau noii eurodeputați conducerea PE s-a rămână aceleiași echipe alese după cum am văzut de cei care plecau. Acesta a fost dealtfel și unul dintre efectele sondajelor care arătau curentul suveranist ca fiind majoritar câștigător în toată Europa iar frica păzește pepenii știm cu toții nu-i așa?

Dronele rusești s-au o ultima încercare de salvare?

Toate agențiile de știri au fost informate de către ministrul olandez al Apărării, Ruben Brekelmans, și nu de președintele Poloniei, ca avioane americane F-35 din dotarea Forțelor Aeriene Regale Olandeze au doborât pentru prima oară drone rusești în cadrul unei misiuni NATO de protejare a spațiului aerian polonez. Deși se pare că în operațiune ar fi fost implicate și avioane F-16 ale Forțelor Aeriene Poloneze, premierul polonez Donald Tusk a declarat ulterior pe rețelele de socializare însă, ca: „Cel mai probabil ne confruntăm cu o provocare la scară largă. Este prima dată când drone rusești sunt doborâte deasupra teritoriului NATO. Toți aliații noștri tratează această situație cu cea mai mare seriozitate.”

De aici însă trebuie să reținem însă următoarele:
1. Avioanele olandeze execută misiuni de patrulare stabilite conform unui program stabilit clar și în zone clar stabilite în spațiul aerian polonez. Procedurile de identificare, interceptare și doborâre sunt stricte și în coordonare cu forțele aeriene poloneze.
2. Spațiul aerian național este strict delimitat de granițele geografice trasate pe hărți în funcție de coordonate geografice iar pe mare există în plus și zone marine adiacente țărmurilor care deasemenea aparțin țării respective și care sunt tot prin coordonate geografice stabilite. Pe sol sau pe apă granițele sunt greu de identificat darămite în aer, ceea ce ridică un prim semn major de întrebare mai ales ca aceasta problemă a dus la nenumărate incidente locale în întreaga lume.
3. Ca să fie posibilă doborârea lor dronele trebuiau să aibe o țintă foarte precisă. Neprezentând și neindicand zona de doborâre și țintele posibil vizate de acele drone așa-zis rusești, apare al doilea semn de întrebare major.
4. Cum au fost identificate ca fiind acele drone ca fiind rusești se pune o nouă întrebare în mod normal. Pentru ca dronele, asemeni ciorilor, sunt cam toate la fel pe radarul avioanelor de luptă iar procedurile de atac asupra lor obligă întâi la identificarea țintei și apartenența ei. Cum viteza dronelor este sub cea a unui avion de vânătoare F-35 , în mod normal pilotul se apropie de țintă, o identifică vizual, folosește aparatura foto de la bord pentru a proba ținta și după ce primește autorizarea de deschidere a focului o doboară.
Este puțin probabil ca dronele să poarte marcaje de identificare precum avioanele militare care să ateste apartenența dronei la armata unui stat iar în plus oricine poate face o drona și vopsi cu insemnele cui dorește fără ca cel vizat să știe.
Și de aici iar un semn de întrebare asupra apartenenței reale a dronelor așa-zis doborâte
5. Erau sau nu acele drone cu încărcătură explozivă? Deoarece oricare dintre beligeranți ruși sau ucrainieni putea folosi aceste drone pictate cu marcaje în culori rusești se pune întrebare legitimă a existentei încărcăturii lor.
6. Datorită faptului ca bruiajul sistemelor GPS se face de la sol preponderent sau din aer iar avioanele F35 au asemenea capabilități cine garantează ca dronele respective nu au fost “întoarse” din drum spre a fi doborâte și folosite apoi ca pretext?
7. De ce a ieșit public premierul Poloniei susținător fervent al Ursulei von der Leyen sa “demaște” fără probe în susținere această acțiune militară și nu președintele Poloniei suveranist convins ? Asta după măgăria făcută de primul cu anularea contractului cu Embraerul brazilian și semnarea pe genunchi a contractului cu Airbus prin care se schimbă toată flota de avioane mediu curier a companiei LOT, fix înainte cu câteva zile de investirea noului președinte care putea bloca afacerea!

Ursula sau “eroina de la Plovdiv”

În cadrul acestei ample acțiuni media de salvare a Ursulei a fost și cea cu avionul președintei UE așa-zis atacat la Plodviv de către ruși prin bruierea semnalului GPS în fapt o minciună și o manipulare ordinară dovedită imediat inclusiv de postul Antena 3.

author avatar
Cezar Osiceanu
Studii - școala generală cu predare în limba chineză - ⁠Liceul de aviație București specializarea motoare de avion - Școala Militară de Aviație Bobocu-Buzau - ⁠Facultatea de drept Dimitrie Cantemir București - ⁠masterat în drept intern și internațional al afacerilor - ⁠doctorand în management al Universității Valahia Târgoviște - ⁠pilot profesionist cu o experiență de peste 16.000 ore de zbor acumulate în 45 de ani pe 14 tipuri și modele de avioane - ⁠membru al Clubului Român de Presă din anul 2000 și al Clubului de Presă de la înființare - ⁠arbitru chinologic internațional și proprietar al celei mai mari canise de câini ciobănești românești mioritici - ⁠creatorul și realizatorul campaniei de omologare internă și internațională a raselor de câini ciobănești românești mioritic și carpatin
184 afisari

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
*** National nu isi asuma continutul comentariilor si isi rezerva dreptul de a NU le publica sau de a le modera. Va rugam sa va exprimati opiniile folosind un limbaj respectuos si civilizat. ***
Introduceți aici numele dvs.

Zenville

Ultimele știri

proger