Cauta

Unguroaicele, furioase pe protejarea „frumusetii romancelor”

Se stie, unguroaicele cand sunt furioase, apoi sunt. Aprige-n casa, aprige-n pat, iar cele din Romania sunt aprige si la… Lidl. De ce? Pentru ca nici acum nu se considera romance.

Totul pleaca de la o reclama a magazinului Lidl din Targu Mures. Aceasta suna asa:  „Impreuna protejam frumusetea romancelor” si se afla pe un panou pe care ochiul omenesc nu il poate ocoli. Imediat, ungurimea a dispus o contraofensiva si pe un anume forum maghiar de pe Facebook s-a si postat intrebarea: “Cum ramane cu frumusetea femeilor maghiare?”. Un raspuns firesc ar fi fost: si pe ea o protejam, dar in Ungaria. Caci, nu-i asa, unguroaicele locale sunt cetateni romani. Deci, Lidl are grija si de frumusetea unguroaicelor-romance. Biata reclama, isi propune sa protejeze frumusetea romaneasca, invitand romancele sa constientizeze importanta ingrijirii pielii, dar cum sa nu se ariceasa semintia lui Attila? Vezi Doamne, de ce nu e scrisa acceasi reclama si in maghiara. Si uita asa, daca te pune dracul sa faci comert european in Harcov, e musai sa mergi pe oua, ca altfel, iar dau astia foc la vreo papusa simbolizandu-l pe Avram Iancu si se ascund pocnitori prin lazile de gunoaie.

Ultimele stiri

  • Telemedicina în România: de la pionierat la acces echitabil la îngrijire medicală
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 12 septembrie 2025 – Ai suficientă energie și umor bun
  • Alege ce citești
  • De ce brandurile de lux pariază pe rujuri de 160 de dolari și accesorii de 1.400 de dolari
  • Ce alege România: „Blocăm tot” sau „Plătim tot”?
  • Întâlnire secretă la Viena: cele mai bogate țări europene atacă bugetul UE?
  • Dolarul mai are de pierdut
  • VIDEO. Nicușor Dan admite: Procentul AUR „arată că acei 40% dintre români sunt exasperați”/„Arată o dezamăgire profundă”
  • Mbappe lansează propriul model de ceas de lux, inspirație UCL
  • Exit mobile version