Cauta

Twitter face diferenta in campania prezidentiala din SUA

Mesajele pe Twitter, pentru a mobiliza electoratul din SUA pentru Mitt Romney si Barack Obama, constituie „arma secreta” a echipelor de campanie.

Obama foto si Romney se lupta si pe Twitter

Zach Green, director al firmei de studii media 140Elect, este consilier al politicienilor in privinta utilizarii microblogurilor pentru campania electorala.

Mitt Romney

Green subliniaza marele merit al retelei de socializare, Twitter, acela de a oferi candidatilor ocazia sa-si prezinte programele adresandu-se direct oamenilor, „fara interferenta unei institutii media”, care ar putea denatura spusele lor.  Retelele de socializare reprezinta in mai mare masura poporul american decat sondajele de opinie, facute pe „un lot reprezentativ”. Conform ultimului sondaj de opinie, Obama si Romney sunt la egalitate in intentia de vot. Pe Twitter insa, Obama conduce detasat, cu 18,7 milioane de adepti , fata de numai 900.000 ai lui Romney.

Ultimele stiri

  • Națiune: Aisberg la orizont! Scapă cine poate!
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 3 septembrie 2025 – Lucrezi din greu și te organizezi mai bine
  • Alege ce citești!
  • Nicușor, Ursula și un centru de glume proaste la Constanța
  • Petrolul a apropiat Rusia, China și India
  • De ce țările în curs de dezvoltare renunță la datoriile în dolari
  • Ce trebuie să facă europenii ca să înțeleagă deciziile președintelui Statelor Unite
  • Șocuri provocate de Trump. Investitorii care se feresc de America
  • Alianța Putin-Xi scoate în evidență fracturile occidentale
  • Exit mobile version